Hop til indhold

hunde box abonoment er og julekalendre


Anettesb
 Share

Recommended Posts

Nogle af jer der har prøvet dem?

som barkbox, bullerbox og potebox?

eller de pakkekalender nogle dyrebutiker laver op til jul?

 

Hvad syntes I om dem?

hvad med jeres hund?

 

Overvejer det når hvalpen kommer, bare for at prøve lidt forskelligt legetøj og guf.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Jeg ville heller ikke, og oftest holder legetøj ikke længe her - af det man køber, men det vi laver selv er oftest sjovere og holder længere, også vil jeg hellere selv købe det guf de skal have ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har flere veninder der er meget glade for de bokse. Jeg har selv overvejet at prøve det for at se om jeg kunne få nogle nye ideer. Aya er bare ret kræsen med sit legetøj, så jeg ville nok ikke få det samme udbytte af mine penge som jeg ville ved at gå ned og købe noget jeg med sikkerhed ved at hun vil lege med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm man kunne jo prøve en enkelt box..... rart også at høre positive.

 

@RobinInTheHood Hvordan er buller box service?

 

@NickiA tænker netop også inspiration, mens jeg finder hans ynglings typer af legetøj

ville aldrig have gjort det med Jackie da hun ikke gad legetøj....

 

Rigtig god.

 

Man kan skrive til dem inde på facebook og så svare de i løbet af 1 dag i hver dagene :)

 

Jeg har valgt ikke at ville have blødt legetøj som fx bamser, da min datter gerne skulle have hendes i fred ;)

 

Så får jeg bare et andet alm. "hårdt" legetøj istedet for :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig god.

 

Man kan skrive til dem inde på facebook og så svare de i løbet af 1 dag i hver dagene :)

 

Jeg har valgt ikke at ville have blødt legetøj som fx bamser, da min datter gerne skulle have hendes i fred ;)

 

Så får jeg bare et andet alm. "hårdt" legetøj istedet for :)

 

Kun på fb?

 

Det noget skidt når man ikke har fb

 

Dejligt de flexible, jeg vil helst ikke have guf med korn i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får bokse fra olivers, de er faktisk rigtig gode, det er rart at få prøvet lidt forskelligt af deres godbidder og der er altid et stykke legetøj med også, jeg har fået 3 gange nu og er rigtig tilfreds ;)

 

Vidste ikke de lavede bokse

måske ikke en skidt ide

 

Tænker ligeså meget jeg har fødselsdag en måneds tid efter jeg får den lille, kunne jo ønske mig en sådan en boks....

 

 

Men netop bokse frister lidt fordi vi kan prøve noget nyt, noget jeg måske ikke lige vælger på nettet, selv om jeg nu ofte lige tager en ukendt ting med når jeg bestiller foder, bare for at prøve det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bestilt bullerbox en gang, det var ærligtalt noget juks, jeg bestilte 2 stk i november, de trak penge på mit kort straks men boksene kom ikke;( jeg havde regnet med at de kom så jeg kunne bruge dem til jul, det gjorde de ikke og jeg fik ikke svar på mine mails ;( først da jeg klagede på Facebook kom der en kasse, der var 4 ting i, små bitte poser med godbidder og et stykke legetøj, virkelig dyre ting for mig jeg havde betalt for to bokse og fik aldrig den sidste, så det var 4 meget dyre ting ;(

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bestilt bullerbox en gang, det var ærligtalt noget juks, jeg bestilte 2 stk i november, de trak penge på mit kort straks men boksene kom ikke;( jeg havde regnet med at de kom så jeg kunne bruge dem til jul, det gjorde de ikke og jeg fik ikke svar på mine mails ;( først da jeg klagede på Facebook kom der en kasse, der var 4 ting i, små bitte poser med godbidder og et stykke legetøj, virkelig dyre ting for mig jeg havde betalt for to bokse og fik aldrig den sidste, så det var 4 meget dyre ting ;(

 

Det ikke ok

dur jo ikke hvis

a) ting ikke kommer

b) man kun kan få fat i dem på fb

 

 

Helt ærligt så ville jeg være ok med at gøre som når jeg købte ind til billede kunst på skolen, der skulle jeg bruge mine bugt penge før nytår, så i november og december bad jeg de andre lærer komme med matrialle ønsker, + jeg checked hvad der manglede. Så medio december kom pengene som special skolen betalte for at havde brugt vores ting og jeg kendte min økonomi. Der efter bestilte jeg, så stod jeg måske og manglede at bruge 100-500 kr så aftalte jeg bare med butikken at de fyldte op for det beløb af små gode ting (vi fik så ekstra maling, pensler, sakse, lim, papir, et par forklæder m.m.)

det gad jeg godt gøre når jeg købte foder til min hund, bede min gode butik om at overraske mig med ting inden for en katagori, for x kr. Mest fordi så det sjovt, og man prøver nyt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...