Hop til indhold

Sommertræf??


Gæst
 Share

Recommended Posts

Hej, er der nogen der ved om der findes hundecamping, sommertræf, kursusdage , eller noget i den dur, hvor man mødes i feks en weekend eller en uge i sommer måneden til camping, hygge ? Gerne i jylland.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dog camp er lukket så vidt jeg kan se ??

 

Ville rigtig gerne gå til træning med hunden, men det virker meget svært at komme ind nogen steder, alt er optaget, har prøvet både i DKK og DCH og ALT er optaget og i den næremste DCH klub kan de kun tilbyde pladser det næste år frem, på hvalpehold og har ikke hvalp. De har desværre hellere ikke agillity. Har så forsøgt at finde hundetræning andre steder, men der er ingen ledige pladser, er skrevet op 2 steder med som nr 4 på venteliste og det er vel at mærke på hold der først starter op til efteråret.

Så har droppet det og tænkt at jeg i stedet ville tage på nogen kurser eller aktiviteter eller hundetræf her i foråret og sommeren, men har ikke kunnet finde noget :(

Redigeret af Gæst
Link til indlæg
Del på andre sites

Dog camp er lukket så vidt jeg kan se ??

 

Ville rigtig gerne gå til træning med hunden, men det er jo håbløst at komme ind nogen steder, ALT er optaget, har prøvet både i DKK og DCH og ALT er optaget og i den næremste DCH klub kan de kun tilbyde pladser det næste år frem, på hvalpehold og har ikke hvalp. De har desværre hellere ikke agillity. Har så forsøgt at finde hundetræning andre steder, men kan ikke komme ind, der er ingen ledige pladser, er skrevet op 2 steder med som nr 4 på venteliste og det er vel at mærke på hold der først starter op til efteråret.

Så har opgivet og tænkt at jeg i stedet ville tage på nogen kurser eller aktiviteter med hund og ejere her i foråret og sommeren, men har ikke kunnet finde noget :(

 

Jeg ved at der er ledige pladser på den Hundeferie jeg linkede til tidligere, hvis du bare søger en uges ferie med aktiviteter for hund og ejer.

 

Hvis du leder efter decideret hundetræning - hvor bor du, og hvor langt vil du køre efter det? Her på HF er jo folk fra hele DK, så der er måske nogen der kan gi' nogle tips.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal på weekend kursus i agility i Ødis Bramdrup d 2-3 juli sammen med en træningsveninde.

Der er vist stadig en ledig plads.

 

Der er danskhundeferie.dk

Det er en hel uge i sommerferien i Nymindegab.

Der er stadig en ledig plads på et agilityhold øvet og et spor-hold.

 

Alt efter hvor du bor findes der altså en del privattræning. Og hvis du evt er villig til at køre efter det så burde det ikke være noget problem at finde et hold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...