MarieF Skrevet Juni 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2016 Vi får vores lille hvalp hjem i slutningen af måneden og vil gerne forberede mig bedst muligt. Derfor har jeg nogle forskellige spørgsmål Jeg skal have den med over, når jeg afleverer/henter vores dreng i vuggestue, så skal have noget at bære den i. En kurv eller taske af en slags. Jeg skal have hænderne nogenlunde fri, da jeg også har en klapvogn med. Hvad kan I anbefale? Hvad kan I anbefale af hvalpe-sele? Godt hvalpelegetøj? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret Juni 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2016 Ved ikke lige hvor stor lille vapsen er... men min skulder taske, sportstaske udsende brun en fra trixie er ok lækker... og har 2 rum til pung med mere.... og i den her hede plads til vandflaske.... Under legetøj.... noget til tænderne... pt er Zorro ynglings et gevir, en uglebamse (hånddukke) fra ikea og hampen jeg har flettet til "blæksprutte" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MarieF Besvaret Juni 4, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2016 Tak for svar. Glemte helt at spørge om man må bruge normal flåt-behandling til hvalpe, så længe det passer kilo-mæssigt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MarieF Besvaret Juni 4, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2016 Hov og forventet voksenvægt er ca 10-12kg, så han vejer nok kun et par kilo, når han kommer hjem til os ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2016 Jeg ville putte hvalpen op i klapvogn den ene vej og lade dem gå den anden vej. Altså hvis der ikke er så langt. ? Selvfølgelig ikke lige de første par dage. Frontline må du gerne hvert fald bruge fra 8 uger med det rigtige antal kilo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret Juni 4, 2016 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2016 Enig med luckyluna... det klart det nemmeste... tænkte jeg ikke lige på Ang legetøj så mener Zorro også at myre på havegangen og grankogler er et hit.... så i visteringerne behøves ikke øre store. Ville dog overveje en kong Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts