-
MarieF begyndte af følge Hund og el-køretøj , Diabeteshund , Korthåret Bichon Havenese pga genfejl?? og 7 andre
- Foderskift..tynd mave?
-
IPhoneappen og hundeforum
Jeg har et par spørgsmål til appen: Når jeg prøver at citere et indlæg, så sker det ikke, når jeg uploader indlægget, selvom funktionen ser ud til at være der? Kan det passe, at det ikke fungerer, eller overser jeg noget? Kan man ikke få flere smileyer frem end de få, som vises, når man trykker på smiley-ikonet? Kan smileys i indlæg ikke vises med andet end tegnsætning, når man bruger iPhone? Er ikke så imponeret over appen desværre
-
September måneds billedtråd 2016
- Mulig sukkersyge
-
September måneds billedtråd 2016
Tillykke Inca. Hvor er billederne taget henne?
-
September måneds billedtråd 2016
-
September måneds billedtråd 2016
-
Hvilken sele?
Nå, jeg endte med at bytte k9 til en Curli. Nummeret større end den sælger viste mig passede bedre og synes den virker mere behagelig på ham
-
Hvilken sele?
Har også kig på Tre Ponti, men vil bare helst prøve den på. Ved I hvor man kan det?
-
Hvilken sele?
Åh det var det jeg frygtede Sitto Han prøvede også en Curli, men der var han, ligesom med Hurrta, lige ved at vokse ud af en størrelse og næste størrelse var alt for stor. Frygtede i hvert fald, at vi skulle købe ny om en måned allerede. Kunne dog ellers godt lide designet! Ved I hvor der er fysiske forhandlere af Y-selen, så man kan prøve den? Var i Petworld i dag og tror ikke de havde den. Kunne i hvert fald ikke se den
-
Hvilken sele?
Og hundene kommer ikke ud af dem? Leffe kunne trække sig baglæns ud af Hurrtaen, hvilket var lidt irriterende
-
Hvilken sele?
Leffe er vokset ud af den sele vi har haft (som han har arvet fra vores gamle hund). Det er en Hurrta Pro tror jeg den hedder. Jeg har i dag været ude for at købe ny sele. Havde ham med og fik prøvet de forskellige. Nummeret større af Hurrta sad alt for løst, så endte med at købe en Julius K9. Nu er jeg dog helt i tvivl. Er den god? Synes ved nærmere eftertanke, at den virker lidt stiv i det. Kan dog godt lide at der er mange reflekser. Kan se på nettet at Hurrta også laver nogle Y-seler, som ser ret gode ud. Kender I dem? Hvad har I/kan I anbefale? Helst noget som han kan vokse lidt i, da han er 4 måneder, vejer 9.4 og formentlig ender på ca 16-18kg
-
Børste til spanielblanding
Tak for svar, må prøve med en kam og en masse godbidder
-
Børste til spanielblanding
Altså sådan en menneske-kam?
-
Børste til spanielblanding
Hej, Vores Leffe på 16 uger er cavalier/springer/Golden blanding. Hans pels er ret kort pt, men man må jo forvente, at hans pels bliver noget længere med alderen. Han kan VIRKELIG ikke lide vores børste, som er stålbørste på den ene side og blødere børste på den anden side. Bruger kun den bløde side, men den er for blød til at rede ørene med. Jeg vil gerne øve lidt mere, at han skal børstes - især bag ørene, da der jo ellers vil komme knuder der. Har I forslag til en god børste til hvalpebørste?
MarieF
Members
-
Medlem siden
-
Senest besøgt