Hop til indhold

Bæretaske


MarieF
 Share

Recommended Posts

Vi får vores hvalp hjem d. 29. Jeg skal i starten have ham med når jeg afleverer vores dreng i vuggestue og skal have en god bæretaske til ham, hvor han kan være beskyttet fra børnene (og så han ikke kommer ud sammen med børnene, hvilket er et krav fra vuggestuen).

Jeg skal kunne gå med den sammen med vores dreng, som dog for det meste sidder i klapvogn.

 

Hvad kan I anbefale?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi får vores hvalp hjem d. 29. Jeg skal i starten have ham med når jeg afleverer vores dreng i vuggestue og skal have en god bæretaske til ham, hvor han kan være beskyttet fra børnene (og så han ikke kommer ud sammen med børnene, hvilket er et krav fra vuggestuen).

Jeg skal kunne gå med den sammen med vores dreng, som dog for det meste sidder i klapvogn.

 

Hvad kan I anbefale?

 

Skrev du ikke også i produkter?

jeg mener jeg svarede dig der at min trixie task var ganske god

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg brugte sådan en front taske til mine hvalpe. Det er sådan en man bærer foran sig lidt i samme stil som man bærer en barn i en slynge. Noget af la det her: http://www.mypets.dk/shop/fronttaske-til-hunde---baeretaske-til-maven-7826p.html.

 

Metoden er super god da man har hænderne fri - jeg havde jo også hunde i snor at holde styr på. Hvalpen er tryg og kan følge med i hvad der sker - samt at man hurtigt kan tage den op når den skal gå lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...