Hop til indhold

Blodprop/hjerneblødning og chancer for at komme sig???


Bitten Soerensen
 Share

Recommended Posts

Tusind tak alle sammen...:lun::lun::lun:

 

Det varmer, med alle de tilkendegivelser, jeg ved jo at I, om nogen, forstår hvad jeg går igennem... Desværre har de fleste af jer jo været turen igennem...:megaked:

Når jeg har det værst, fortryder jeg at jeg ikke fik ham tappet - fordi så ville jeg stadig ha' haft ham lidt endnu... Men jeg ved jo godt, at det jo ville være en stakket frist, og at det jo var et symptom på noget alvorligt, som han (efter min mening) alligevel ikke kunne (eller skulle) behandles for... Men bare lige ét myz mere, bare lige én gang mere hvor vi lå sammen i sofaen... Men sådan vil det jo nok altid være...

 

 

Jeg har tudet og tudet, som jeg ikke kan huske hvornår jeg sidst har gjort... :megaked::megaked::megaked::megaked::megaked: Men i dag, er det som om det er knapt så hårdt. Jeg har jo forberedt mig på at han nok ikke blev såååå gammel, og alligevel fik jeg lov til at ha' ham i 10 fantastiske år!!! :hjerte::hjerte: Jeg ved også at jeg skal ha' hund igen (og denne gang en hvalp) - ikke som erstatning, men fordi jeg slet ikke kan se mig selv uden hund...

Jeg er så småt gået igang med at vaske sengetøj og tæpper... Og rydde lidt op i gamle seler, medicin, mm... Det er hårdt, men jeg kan også godt mærke, at det er noget jeg må gøre - en proces jeg skal igennem...

 

Senere i dag kommer Linus' bedste lege-veninde, som jeg skal passe til i morgen. (En gammel aftale) Dét er jeg sikker på bliver hårdt, men igen noget jeg skal igennem. Hun er den dejligste lille tæve, og meget livsglad, så på den måde er jeg også sikker på at det er godt for mig...

 

Endnu engang: Tak fordi I er her... :hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...