Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Hvor er det bare nogle skønne billeder.

Jeg bliver så glad i låget fordi da jeg mødte dig første gang stod du med en skøn, men tikkende bombe. Du havde ikke mange smil og du var PÅ.

Sidst du var på besøg lå du i sækkestolen og klukkede af grin imens Ayla gemte sig under sofaen og Luna flittigt gøede af hende - shit det smeltede mit hjerte helt. Du fortjener så meget den glæde den lille pige giver dig og den glæde smitter ;)

Tak for at du deler glæden :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg vil jo bare så gerne dele min glæde med jer, så her kommer lige en bunke billeder igen igen:mrgreen:

 

 

Sådan ser hun ud, når jeg prøver at få hende ud hvis det regner :-D

IMG_8197.jpg

 

IMG_8242.jpg

 

Kan ikke finde ud af at rette billedet op, så det må i leve med.

IMG_8252.jpg

 

IMG_8260.jpg

Hun får mig simpelthen til at smelte med de øjne.

IMG_8264.jpg

Meget mørkt billede, men kunne ikke redigere det lysere.

IMG_8312.jpg

Og så er der fart over feltet:mrgreen:

IMG_8353.jpg

 

 

Nårh ja, @Kirsten H , det ser ud til at der er en bette en der igen slægter Ghini på med noget...... Jeg lukkede hende ind fra haven, vendte mig om for at lukke døren, vender mig igen og DER står Ayla, PÅ mit sofabord og snuser til blomsterne:mrgreen: Og hun har endnu ikke fundet ud af at hoppe op i sofaen endnu, som er lavere end bordet :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder :-) Hun ser super fin ud, hun udvikles rigtig fint og harmonisk.

Ørestillingen er som hendes mors i den alder, men jeg forstår slet ikke det med bordet, Ghini kunne da aldrig finde på at gå på bordene ;-)

 

Søster Bianchi har lært at springe op i sofaen i går og nøjes med at hugge ting fra sofabordet, Lars trænger til lidt "genopdragelse" han har glemt hvordan det er at have whippethvalp i huset :-)

 

Ikke navngivet 404.jpg

Ghini_311010_001.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder :-) Hun ser super fin ud, hun udvikles rigtig fint og harmonisk.

Ørestillingen er som hendes mors i den alder, men jeg forstår slet ikke det med bordet, Ghini kunne da aldrig finde på at gå på bordene ;-)

 

Søster Bianchi har lært at springe op i sofaen i går og nøjes med at hugge ting fra sofabordet, Lars trænger til lidt "genopdragelse" han har glemt hvordan det er at have whippethvalp i huset :-)

 

[ATTACH=CONFIG]134632[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]134633[/ATTACH]

 

Ha ha, nej kan godt se hvorfor du har svært ved at forstå min lille springer ;-) Dog fik hun ingen point for elegancen i måden hun kom ned på. Jeg nåede ikke derhen, før hun placerede poten ude i den fri luft, og dermed mistede balancen og skred ned:sjov:

 

Dejligt at høre du er tilfreds med hende:-D Jeg synes nemlig også at hun er dejlig harmonisk, og så stopper mine evner til at vurdere en whippet yderligere :mrgreen:. Hun er stadig noget løs i det, men kan begynde at ane noget muskulatur, så det skal nok blive bedre.

 

Godt af høre Ayla ikke er den eneste, der har haft lidt udfordringer med at hoppe op. Hun fandt ud af hun kunne hoppe op i sengen forleden, og ihh hvor var hun stolt. Det er jo ikke fordi de ikke kan, de skal bare lige finde ud af hvordan:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, nej kan godt se hvorfor du har svært ved at forstå min lille springer ;-) Dog fik hun ingen point for elegancen i måden hun kom ned på. Jeg nåede ikke derhen, før hun placerede poten ude i den fri luft, og dermed mistede balancen og skred ned:sjov:

 

Dejligt at høre du er tilfreds med hende:-D Jeg synes nemlig også at hun er dejlig harmonisk, og så stopper mine evner til at vurdere en whippet yderligere :mrgreen:. Hun er stadig noget løs i det, men kan begynde at ane noget muskulatur, så det skal nok blive bedre.

 

Godt af høre Ayla ikke er den eneste, der har haft lidt udfordringer med at hoppe op. Hun fandt ud af hun kunne hoppe op i sengen forleden, og ihh hvor var hun stolt. Det er jo ikke fordi de ikke kan, de skal bare lige finde ud af hvordan:mrgreen:

 

:klap: Og før du aner det, springer hun frisk over dit plankeværk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, nej kan godt se hvorfor du har svært ved at forstå min lille springer ;-) Dog fik hun ingen point for elegancen i måden hun kom ned på. Jeg nåede ikke derhen, før hun placerede poten ude i den fri luft, og dermed mistede balancen og skred ned:sjov:

 

Dejligt at høre du er tilfreds med hende:-D Jeg synes nemlig også at hun er dejlig harmonisk, og så stopper mine evner til at vurdere en whippet yderligere :mrgreen:. Hun er stadig noget løs i det, men kan begynde at ane noget muskulatur, så det skal nok blive bedre.

 

Godt af høre Ayla ikke er den eneste, der har haft lidt udfordringer med at hoppe op. Hun fandt ud af hun kunne hoppe op i sengen forleden, og ihh hvor var hun stolt. Det er jo ikke fordi de ikke kan, de skal bare lige finde ud af hvordan:mrgreen:

 

Ja et er at komme op, men man skal jo også ned igen og den teknik er ikke helt let ;-)

 

Hun vil være løs længe endnu, muskulatur sætter de først for alvor når de er over 8-12 måneder. Det jeg kigger på er, at kropsfylden følger med, hun har en fin brystdybde, der går til albuerne. Hun har som sin mor en meget stærk overlinje, lige med en let bue over lænden, lavt ansatte haser og for alderen en fin udvikling i forbrystet, skulderen er fint tilbagelagt. Følger hun familien, har hun meget drive i bagbensbevægelserne, men vil vedblive med at være løs i fronten indtil hun er 1½- 2 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: Og før du aner det, springer hun frisk over dit plankeværk!

 

Jeg har haft en whippet, der forcerede hegn, hun kunne så til gengæld lette over hegn på 1,80 ;-) Efterfølgende whipper er enten mindre begavede eller også er de bare ikke klar over egne evner, i Carporten har jeg spærret af med 80 cm højt komposthegn, ingen af dem har på noget tidspunkt forsøgt at hoppe over ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, nej kan godt se hvorfor du har svært ved at forstå min lille springer ;-) Dog fik hun ingen point for elegancen i måden hun kom ned på. Jeg nåede ikke derhen, før hun placerede poten ude i den fri luft, og dermed mistede balancen og skred ned:sjov:

 

Dejligt at høre du er tilfreds med hende:-D Jeg synes nemlig også at hun er dejlig harmonisk, og så stopper mine evner til at vurdere en whippet yderligere :mrgreen:. Hun er stadig noget løs i det, men kan begynde at ane noget muskulatur, så det skal nok blive bedre.

 

Godt af høre Ayla ikke er den eneste, der har haft lidt udfordringer med at hoppe op. Hun fandt ud af hun kunne hoppe op i sengen forleden, og ihh hvor var hun stolt. Det er jo ikke fordi de ikke kan, de skal bare lige finde ud af hvordan:mrgreen:

 

Basso må være særligt fremmelig, for han har for længst fundet ud af at hoppe ned fra både seng og sofa :klap: Til gengæld kan han ikke finde ud af at hoppe op i andet end blomsterkrukkerne. Dét er han til gengæld dygtig til :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ham og Holger var nok også dem der trænede mest ihærdigt i krukkespring her ;-)

 

Se, det forklarer jo, hvorfor min timian blev temmeligt flad allerede første aften :blink:

 

Lige nu træner Basso slalom - mellem møbler og Ingles ben :sjov: Sjovt, som en portion mad kan udløse hvalpeflip :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja et er at komme op, men man skal jo også ned igen og den teknik er ikke helt let ;-)

 

Hun vil være løs længe endnu, muskulatur sætter de først for alvor når de er over 8-12 måneder. Det jeg kigger på er, at kropsfylden følger med, hun har en fin brystdybde, der går til albuerne. Hun har som sin mor en meget stærk overlinje, lige med en let bue over lænden, lavt ansatte haser og for alderen en fin udvikling i forbrystet, skulderen er fint tilbagelagt. Følger hun familien, har hun meget drive i bagbensbevægelserne, men vil vedblive med at være løs i fronten indtil hun er 1½- 2 år.

 

Tusind tak for den gode forklaring. Jamen så er jeg da endnu mere stolt af hende :-) Håber hun bliver rigtig fin, især for din skyld.

 

ha ha ha Ayla kan FLYVE, det så jeg helt selv ;)

Hun fløj afsted, helt uden hendes "mor" nåede andet end et skingert UUUUHHHH :sjov:

Kæft hun er en sjov og kærlig starut. En lille lækkerheds orm:lun:

 

Hey, jeg reddede da kaffen :-D Men er nu endnu mere nervøs for hegnet ude i haven :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

ha ha ha Ayla kan FLYVE, det så jeg helt selv ;)

Hun fløj afsted, helt uden hendes "mor" nåede andet end et skingert UUUUHHHH :sjov:

Kæft hun er en sjov og kærlig starut. En lille lækkerheds orm:lun:

 

Tusind tak for den gode forklaring. Jamen så er jeg da endnu mere stolt af hende :-) Håber hun bliver rigtig fin, især for din skyld.

 

 

 

Hey, jeg reddede da kaffen :-D Men er nu endnu mere nervøs for hegnet ude i haven :-D

 

Billed kræves! :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit kamera er egentligt hurtig nok, men min reaktions evne halter ha ha ha inden jeg konstaterer at jeg vil tage billede og får sendt besked ned til fingeren - så er hunden bare sådan en utydelig masse på billedet....... okay nogle gange blev de også rystet fordi vi skreg af grin.

Det er simpelthen en fornøjelse at lege med kamera overfor den lille fis.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit kamera er egentligt hurtig nok, men min reaktions evne halter ha ha ha inden jeg konstaterer at jeg vil tage billede og får sendt besked ned til fingeren - så er hunden bare sådan en utydelig masse på billedet....... okay nogle gange blev de også rystet fordi vi skreg af grin.

Det er simpelthen en fornøjelse at lege med kamera overfor den lille fis.

 

Det lyder bekendt ;-) Jeg plejer at give mit udstyr skylden, men jeg ved godt, at den ikke holder, selv om mit kamera har nogle år på bagen, for når min ældste søn bruger det, er der en del flere billeder, der er knivskarpe og hvor hele hunden er kommet med.

Det er skægt og udfordrende at tage billeder af de hurtige bæster :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...