Linda Vestergaard Skrevet Januar 11, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2017 Vi står desværre i den situation, at vi ikke længere kan beholde vores elskede Luna. Hun er en 3 år gammel Dobertæve og med et helt fantastisk sind - en virkelig god familiehund. Hun elsker mennesker - både kendte og fremmede - og er meget kontaktsøgende, faktisk vil hun gerne ligge på skødet, hvis hun kunne få lov til det. Hun elsker andre hunde og er utrolig tålmodig og nænsom med børn og meget legesyg. Hun er rolig indenfor og har ikke brug for specielt megen motion, men gerne lege og træning der stimulerer hendes hjerne. Hun er renlig og steriliseret og har alle papirer i orden. Gives bort til en kærlig familie, som vil elske hende så højt, som vi gør. Vh. Linda Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Januar 11, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2017 skriv lige hvor i landet hun befinder sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Vestergaard Besvaret Januar 11, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2017 Hun bor i Aarhus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jessicaborgquist Besvaret Januar 12, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2017 Har du hende endnu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Vestergaard Besvaret Januar 12, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2017 Ja, det har jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Johnny Gaardbye Besvaret Januar 13, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2017 super har du et billede af hende?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jessicaborgquist Besvaret Januar 13, 2017 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2017 Hej Linda har skrevet til dig i privat besked. Men du kan kontakte mig på 42468071 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivs Besvaret Februar 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2017 hej linda har luna fundet nyt hjem?hvis ikke har du da billeder af hende? vh pia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBE Besvaret Marts 13, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2017 Har hun fundet et nyt hjem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
animus Besvaret Januar 7, 2018 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2018 hej jeg kan tilbyde et meget kærligt hjem, hvor Luna er i centrum, da jeg ikke har børn. Vil rigtig gerne høre mere om hende og også gerne besøge hende, for at se om hun føler sig tryg ved mig. vh Charlotte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts