Frandsen Skrevet Marts 27, 2017 Rapporter Share Skrevet Marts 27, 2017 Vi er flyttet til Thisted fra Århus. Jeg har Soffie på 9 år. Hun er ikke udstillingshund, så hun holdes kortklippet. Jeg vil gerne finde en kærlig og omsorgsfuld frisør. Da jeg er pensionist er pengene lidt små - men det vigtigste er at det er en sød person, da vi tidligere har haft en traumatisk oplevelse hos en frisør. Er der nogen her, der kender en frisør i Thisted eller omegn, de kan anbefale. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kennel RST Diabelez Besvaret Januar 31, 2018 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2018 Hej.. sommetider er bedre sent end aldrig smiler.. Har du fundet en frisør..?? Ellers bor jeg ca. 120 km fra jer af, jeg er ikke hundefrisør, men klipper mine egne, så jeg er ikke så dyr smiler.. Alternativt kan jeg da komme op til jer.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts