Hop til indhold

Sjove vaner.

Gæst azza
 Share

Recommended Posts

Jeg sad lige og tænkte på mange af Azza's sjove vaner, og besluttede mig så til at spørge hvilke sjove vaner jeres hunde har.. :mrgreen:

Jeg lægger selvfølgelig ud :blink:

Altså Azza slikker sig kort og hurtigt om munden et par gange lige efter hinanden, når man klør hende på bagdelen.:???:

Og så når hun ligger sig godt til rette triller hun om på ryggen med alle 4 ben i hver din retning, så det ligner at hun leger peterpan.:?:

Og hvis man sætter sig på gulvet sammen med hende og begynder at grine så begynder hun at knurre mens hun logre med halen :mrgreen:

Altid en glædes bombe :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious

Hehe. Nu hvor jeg ikke har min egen endnu, så må jeg bruge en sjov vane fra en hund jeg passede i sommers.

Peanut, en lille fin poms, blev så glad når man kom hjem at hun snurrede rundt på stedet i flere minutter eller indtil man samlede hende op :mrgreen:

Jeg har aldrig før brudt mig om små hunde, men det fik Peanut ændret :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mille hunden

Mille har mange sjove vaner, men den bedste kommer her :)

Når hun har spist går hun altid ind under sofabordet for at tørre munden og skægget. Hun bliver så magelig at hun siger en sjov brumme lyd.

Hvis hun ikke kan spise op tager hun en foderpille eller to med hen under sofaen og leger med dem og slår dem ihjel inden hun spiser dem, og så tørrer skægget :)

Men det bedste er, at den ene af de to hvalpe der ikke er solgt endnu har lært af sin mor og gør nøjagtig det samme :)

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: sjove vaner.............

Aslan er en skøde hund, så han skal gerne side på skødet når man sætter sig på gulvet :mrgreen:

Han er begyndt at læne sig op ad sofaen, hvilket resultere i at han ligger i sofaen med alle 4 ben på gulvet (den er faktisk sjov, for had skal man næsten sige til det :lun: ) Så kan man snakke om at fortolke reglerne om ikke at komme i møblerne :5up:

Den næste er ikke sjov, men den er sikker HVER gang.

Når aslan kommer hjem fra sin aftenstur, får han et flip og løber rundti hele huset, så lukker vi ham ud, og så tager han lige en ordentlig omgang ude i haven. Og SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ går han i seng :-D

Jeg syntes det lyder til at jeres hunde er virkelige dejlige med deres vaner.

Hygge brumme og tøre skæg af :lun:

Og peter pan hund og glad knurren :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sad lige og tænkte på mange af Azza's sjove vaner, og besluttede mig så til at spørge hvilke sjove vaner jeres hunde har.. :mrgreen:

Jeg lægger selvfølgelig ud :blink:

Altså Azza slikker sig kort og hurtigt om munden et par gange lige efter hinanden, når man klør hende på bagdelen.:???:

Og så når hun ligger sig godt til rette triller hun om på ryggen med alle 4 ben i hver din retning, så det ligner at hun leger peterpan.:?:

Og hvis man sætter sig på gulvet sammen med hende og begynder at grine så begynder hun at knurre mens hun logre med halen :mrgreen:

Altid en glædes bombe :5up:

Heh :mrgreen:.

Misiek har den vane med at sætte sig op på en, når man sidder på gulvet eller trappen. Og så elsker han når der også er et tæppe at rulle ind i :b.

Han er godt nok lille, men dog ikke helt lille. Så det er tit en lettelse når han hopper af igen:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe. Nu hvor jeg ikke har min egen endnu, så må jeg bruge en sjov vane fra en hund jeg passede i sommers.

Peanut, en lille fin poms, blev så glad når man kom hjem at hun snurrede rundt på stedet i flere minutter eller indtil man samlede hende op :mrgreen:

Jeg har aldrig før brudt mig om små hunde, men det fik Peanut ændret :5up:

Altid spændene når de 4 benede venner ændre vores meninger :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mille har mange sjove vaner, men den bedste kommer her :)

Når hun har spist går hun altid ind under sofabordet for at tørre munden og skægget. Hun bliver så magelig at hun siger en sjov brumme lyd.

Hvis hun ikke kan spise op tager hun en foderpille eller to med hen under sofaen og leger med dem og slår dem ihjel inden hun spiser dem, og så tørrer skægget :)

Men det bedste er, at den ene af de to hvalpe der ikke er solgt endnu har lært af sin mor og gør nøjagtig det samme :)

Haha hvor morsomt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: sjove vaner.............

Aslan er en skøde hund, så han skal gerne side på skødet når man sætter sig på gulvet :mrgreen:

Han er begyndt at læne sig op ad sofaen, hvilket resultere i at han ligger i sofaen med alle 4 ben på gulvet (den er faktisk sjov, for had skal man næsten sige til det :lun: ) Så kan man snakke om at fortolke reglerne om ikke at komme i møblerne :5up:

Den næste er ikke sjov, men den er sikker HVER gang.

Når aslan kommer hjem fra sin aftenstur, får han et flip og løber rundti hele huset, så lukker vi ham ud, og så tager han lige en ordentlig omgang ude i haven. Og SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ går han i seng :-D

Jeg syntes det lyder til at jeres hunde er virkelige dejlige med deres vaner.

Hygge brumme og tøre skæg af :lun:

Og peter pan hund og glad knurren :lun:

Hahah :mrgreen:

Azza kravler også af og til halvvejs ned på gulvet så hele hendes overkrop er på gulvet imens resten stadig ligger i sofaen :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Beauty giver knus, da hun jo er en bette en sker det ofte hun er på skødet af folk og om hun kender dem eller ikke så får de et knus...op på numsen og et forben på hver side af halsen og så putter hun hovedet ind til en...det er nu sødt :)

Det med at putte hovedet kom vist efter at jeg fortalte hende at våde kys ikke var SÅ ønkeligt :mrgreen: og så måtte hun jo finde på noget andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Emma skal gerne have en pude når hun ligger og sover under sofabordet, og hun er ikke bleg for at tage en pude selv fra sofaen...:mrgreen:

og så graver hun min mors roser op, kun roserne alt andet i haven bliver ikke rørt, min mor syntes godt nok ikke at det er så sjovt, men det er til meget latter hos os andre...

Det har Azza dog aldrig gjort. :mrgreen:

Men hun har nu alligevel gravet et hul midt i græsplænen som jeg faldt i sidste år :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Heh :mrgreen:.

Misiek har den vane med at sætte sig op på en, når man sidder på gulvet eller trappen. Og så elsker han når der også er et tæppe at rulle ind i :b.

Han er godt nok lille, men dog ikke helt lille. Så det er tit en lettelse når han hopper af igen:blink:

Azza SMIDER sig også bare tit oven på en når man sætter sig i sofaen. xD

Hun er jo overbevist om at hun ikke vejer de 32 kg :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Beauty giver knus, da hun jo er en bette en sker det ofte hun er på skødet af folk og om hun kender dem eller ikke så får de et knus...op på numsen og et forben på hver side af halsen og så putter hun hovedet ind til en...det er nu sødt :)

Det med at putte hovedet kom vist efter at jeg fortalte hende at våde kys ikke var SÅ ønkeligt :mrgreen: og så måtte hun jo finde på noget andet.

Nåårh hvor sødt :mrgreen:

Også derfor at jeg har lært Azza at kysse på komando :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Azza SMIDER sig også bare tit oven på en når man sætter sig i sofaen. xD

Hun er jo overbevist om at hun ikke vejer de 32 kg :blink:

Haha :D .. Hvorfor skulle hun dog veje 32, når hun kun vejer de 7-10kg? ;-):5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock:Ja gid hun gjorde. Men øhh.. Det var dr. dyr vist ikke helt enig i
Haha :mrgreen:. Det er måske også det bedste. Hvis jeg kom hen og så en giga hund hos dig, og du stiller dig op foran med det mest mærkelig smil og siger "Hun vejer 8 kg". Ville jeg være flad af grin xD
Link til indlæg
Del på andre sites

Haha :mrgreen:. Det er måske også det bedste. Hvis jeg kom hen og så en giga hund hos dig, og du stiller dig op foran med det mest mærkelig smil og siger "Hun vejer 8 kg". Ville jeg være flad af grin xD

Kunne da finde på det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

"Mor ha møzzer" og så slikker Aslan på hagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den mest sære vane Oskar har, det er at han slår kolbøtter. Han ruller sig sammen til en kugle og så slår han en forlæns kolbøtte. Han ser lige forbavset ud hver gang. Men det er åbenbart så sjov at han ofte tager en mere.

ARRRJ det må du fange på film :shock::lol: ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Herr Flick har også nogle komiske vaner og ritualer, han siger forresten den der famøse brummelyd når han klør sig i øret :blink:

Om morgenen når han står op, gerne en halv time eller time senere end mig, så strækker han sig i alle vinkler også triller han sig i alle tæpperne på gulvene, hele seancen slutter enten hos mig eller i vinduet :mrgreen:

Og når vi skal sove, så skal han have et suttedyr med sig under dynen i fodenden og hvis vi glemmer det går han hvileløst rundt indtil jeg åbner døren ud til stuen så han kan finde et :lun::blink:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites