Claudia2500 Skrevet April 28, 2017 Rapporter Share Skrevet April 28, 2017 Årh det har været den længste uge i mit liv.... Næsten alt er indkøbt, mangler kun de sidste ting på Roskilde udstillingen i morgen Puha... Har man nu husket det hele? Det bliver så fantastisk! Jeg ved der er styr på det hele; købskontrakt, vacciner, chip, stamtavle, sundhed.. Alt er lige efter bogen. Glæder mig ualmindeligt meget til at se Inca's reaktion på de 1,3 kg hvid pels tornado der flytter ind på søndag Kun 2 nætter tilbage 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret April 29, 2017 Rapporter Share Besvaret April 29, 2017 Stort tillykke hvor ser den der pelsbold meget sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rakk Besvaret April 29, 2017 Rapporter Share Besvaret April 29, 2017 Stort tillykke med det bette snefnug 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret April 29, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2017 Tak hvor er I søde Kan på ingen måde vente! Alle vetbeds er vasket, snor og halsbånd er klar og alt det andet skrammel Under 24 timer tilbage nu Og Inca tror vist vi er underlige, sådan at købe et aaaalt for lille bur 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret April 30, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 30, 2017 Åh gud, han er så perfekt Sammen med bror Balder på vej hjem Vel hjemme og meeeeeeget træt 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Maj 1, 2017 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2017 Altså hvor er han bedårende stort tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret Maj 1, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2017 19 timer siden, Blueberry skrev: Hvad siger Inca til ham? Hun er ikke tøet heeelt op endnu, men der går ikke længe før hun lægger op til leg, hun var meget tæt på i dag I dag har jeg været på arbejde, men min kæreste går hjemme, så de har bare hygget og sovet. Kun 2 uheld fordi min kæreste var for langsom, og så tissede han lidt af glæde da jeg kom hjem Han elsker at få hans mad med aktiverings legetøj, og har allerede knækket koden til de forskellige ting jeg har købt til ham Han er super skarp, virkelig smuk og bare skide sød altså 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret Maj 1, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2017 1 time siden, Blueberry skrev: Men hvad hedder han?? På stamtavlen hedder han Benedetto Men i daglig tale hedder han Eddie (spaghetti ) , havde egentlig valgt Ezio, men det er for besværligt at kalde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret Maj 1, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2017 Nu går der ikke længe før vi kan slippe dem løs sammen Inca søger ham nu og kunne have valgt at lægge sig alle andre steder i huset, men hun vil gerne være tæt på ham 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret Maj 1, 2017 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2017 4 timer siden, Claudia2500 skrev: I dag har jeg været på arbejde, men min kæreste går hjemme, så de har bare hygget og sovet. Kun 2 uheld fordi min kæreste var for langsom, og så tissede han lidt af glæde da jeg kom hjem Håber det var hvalpen der tissede af glæde og ikke kæresten Og stort tillykke med hvalpen, hvor ser han dejlig ud 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret Maj 1, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2017 40 minutter siden, Sitto skrev: Håber det var hvalpen der tissede af glæde og ikke kæresten Og stort tillykke med hvalpen, hvor ser han dejlig ud Hahaha Mange tak, det er helt sikkert det rigtige valg, han er fantastisk Aftenhygge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Maj 2, 2017 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2017 Hvor er han sød og dejligt navn.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret Maj 3, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2017 Han burde muligvis hedde Einstein i stedet han er så sindssygt intelligent.. Satte et aktivitetsspil foran ham, for første gang, i går. 1, 2, 3 - bum! Så var det klaret Hans far kan ikke engang finde ud af det selv samme spil... Vi er også begyndt så småt på udstillings træning (grooming, negleklipning, stå på bord osv.), samt kontakt. For søren han er en klog lille isbjørn Og nu - hvalpespam 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret Maj 6, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2017 Så bliver det bare ikke mere nuttet https://youtu.be/_1eLhXudOEg 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts