Hop til indhold

Skilt til bilen i sommervarmen.


Niels M
 Share

Recommended Posts

Film.mp4 Denne gode ide er fra Michael Rasmussen, Rottweiler gruppen på FB.
Jeg har fået lov til, at lægge  den op her af ham. Skiltet koster ca. 150,-  - Klik på film linket.
 
-------------------------------------------------------------------------------------
 
Citat:
Fik en ide den anden dag, ang hund i bil. Da vi jævnligt er på camping, og Xigurd altid er med os på ferie. Så hænder det at han må være i bilen nogle gange, da han jo sjovt nok ikk må komme med ind alle steder. Bilen bliver ALTID sat i skyggen, evt flyttet hvis skyggen forsvinder. Så har fået lavet den her magnettavle, så folk kan se vi ikke er ligeglade med ham. (Købt hos vistaprint) Nu bliver Xigurd jo ikk efterladt kl 12 en sommerdag med 30grader. Vi planlægger selvfølgelig så godt vi kan når vi er på ferie, at feks de seværdigheder han ikk er velkommen i, hvor han så skal være i bilen, bliver en dag med "dårligt" vejr. Ellers finder vi på noget andet og lave.
 
 
 
 

 

 
 
 
 
Redigeret af Niels M
  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Super fed idé. 

Vi efterlader også nogengange hundene i bilen, dog vil jeg bare stærkt anbefale ikke at efterlade hunden længe af gangen... Når vi er med det vejr som er nu så er 20 minutter uden at tjekke om alt er okay på grænsen for mig. Vi efterlader dem aldrig over 5-10 minutter i denne varme (Vi har 22-24 grader nu). 
Og de efterlades altid i skyggen, med vand og i en kølig bil, de har desuden kølemåtte under dem, så de burde måske være okay i længere tid, men jeg tør ikke risikere det! 

Har de måske et link til den magnet dims de har købt? Den kunne være meget smart at have! (Vi har også oplevet at komme tilbage til bilen, hvor vi IKKE havde efterladt hunde i bilen, men fordi buret står i bilen og er tildækket troede en dame at vi havde efterladt en hund der og hun var STIK tosset... Og ret flov da vi viste hende det tomme bur...)

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

10 minutter siden, Shii skrev:

Super fed idé. 

Vi efterlader også nogengange hundene i bilen, dog vil jeg bare stærkt anbefale ikke at efterlade hunden længe af gangen... Når vi er med det vejr som er nu så er 20 minutter uden at tjekke om alt er okay på grænsen for mig. Vi efterlader dem aldrig over 5-10 minutter i denne varme (Vi har 22-24 grader nu). 
Og de efterlades altid i skyggen, med vand og i en kølig bil, de har desuden kølemåtte under dem, så de burde måske være okay i længere tid, men jeg tør ikke risikere det! 

Har de måske et link til den magnet dims de har købt? Den kunne være meget smart at have! (Vi har også oplevet at komme tilbage til bilen, hvor vi IKKE havde efterladt hunde i bilen, men fordi buret står i bilen og er tildækket troede en dame at vi havde efterladt en hund der og hun var STIK tosset... Og ret flov da vi viste hende det tomme bur...)

Selvf. skal man jævnligt tjekke, vande og lufte hunden. Jeg plejer, at skrive en seddel som altid bliver væk, og skal skrives om eller rettes på. Derfor er det smart med magnetskilt og en whiteboard marker. Det er www.vistaprint.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...