Hop til indhold

Potevoks?


Dinah
 Share

Recommended Posts

Det skal på før hunden skal ud. Det er altid en god idé at skylle poterne godt inden man smører på første gang. Og så vaske poterne hver aften efter sidste lufter, og så smører igen.

Du skal gnid voksen mellem hænderne for at "varme" den, så er den nemmere at smøre på.

 

Det var så også min idé, men så læste jeg herinde at flere brugte den efter turen:confused: tak for hjælpen:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

med en stift er det vel unødvendigt at putte på hånden? vil tror det er derfor det er en stift.

 

HEHE - jeg troede kun man fik det på stift :stupid: så jeg tog det meget bogstaveligt:5up:

 

Nu dribler jeg dagligt 3 børn, hvor to af dem er kronisk syge og får meget medicin, . . . . .men at finde ud af, hvordan man bruger en stift er åbenbart svææææært :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været for sent på den :( er kommet lidt sprækker i Effis poter, og det synes hun ikke er rart... ævæv.. men nu har vi købt forsyninger ind!..

 

Hvad for voks synes I er bedst ? Jeg har noget der hedder Diafarm på tube, men før i tiden var det noget i en lille grøn beholder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været for sent på den :( er kommet lidt sprækker i Effis poter, og det synes hun ikke er rart... ævæv.. men nu har vi købt forsyninger ind!..

 

Hvad for voks synes I er bedst ? Jeg har noget der hedder Diafarm på tube, men før i tiden var det noget i en lille grøn beholder...

 

Jeg har jo så potevoks fra KW på STIFT :5up: I aften finder jeg så ud af, hvordan den virker på den RIGTIGE måde :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...