Sille12 Skrevet December 9, 2017 Rapporter Share Skrevet December 9, 2017 Hej, Kort fortalt så er min 7 årige aussie generelt lidt nervøst anlagt. Han er ikke vild med nytår og er generelt bange for lyde eks. knirker vores gangdør lidt om morgenen (især her i blæsevejret) hvilket får ham til at gå ind i det fjerneste hjørne af soveværelset og sætte sig. Hvis han er utryg/lidt stresset kan han godt finde på at slikke på sit ben.....vil han især gerne her i december måned,hvilket ikke er særligt hensigtsmæssigt. Derfor tænkte jeg at jeg ville prøve at give ham noget beroligende/angstdæmpende, men jeg er meget i tvivl om hvad der er bedst?? Jeg har læst lidt om serene um,zylkene og kalm. Er der nogen af jer, der har lidt erfaringer at dele ud af og kan fortælle om det virker ? V. H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beaglepack Besvaret December 10, 2017 Rapporter Share Besvaret December 10, 2017 Hunde er forskellige så det er svært at sige hvad vil virke på din hund. Jeg har prøvet serene um på mine to yngste meget forskellige beagler i forbindelse med nytår - hvilket ikke virkede så godt. Jeg kender ikke zylkene eller calm. Det som virker her hos mig er Adaptil - både i stik kontakt og spray. I år skal de prøve halsbåndet - som jeg tager i brug her i løbet af den kommende uge. Adaptil via stik kontakten har allerede kørt i ca 14 dage nu. Udover det får de på selve aftenen tilført Bach rescue remedy i dråbeform som de får med lidt leverpostej eller lign. i løbet af aftenen - det er et middel man ikke kan overdosere med 1 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret December 12, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2017 Tak for svar. Lyder som om jeg må prøve mig lidt frem . V. H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret December 12, 2017 Rapporter Share Besvaret December 12, 2017 Jeg har rigtig gode erfaringer med adaptil, bruger det i pensionen og kan tydelig mære effekten på de fleste nervøse hunde;) jeg ville nok købe halsbåndet hvis det var til min egen hund. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret December 13, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2017 (rettet) Hej, Tak for svar. Jeg har lige købt en pk zylkene men hvis du har gode erfaringer med adaptil halsbånd vil jeg købe et til nytåret og give ham det på fra den 24 og fremefter. Måske kombinationen vil gøre en forskel . V.H. Sille Redigeret December 13, 2017 af Sille12 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts