Hop til indhold

Natte tisseri


sarah amalie
 Share

Recommended Posts

Min lille miniature gravhund blev igår d.31/12-17 fyldt 12 uger (3 måneder) jeg har siden han kom hjem været meget vaks med at få ham ud i haven hver 1-2 timer og når han har sovet, leget osv... Om natten har jeg ligeså været meget vaks med at han skulle ud i haven når han vågnede om natten for at besørge. 

førhen var han ude 2-3 gange om natten.

Lige pt. svinger det meget mellem hvor ofte han skal ud om natten, det kan være mellem 1-2 gange og andre gange kun være 1 gang.

Jeg har været inde og læse meget om hvor længe der går før de kan holde sig hele natten, men føler ikke jeg fandt rigtig svar på min situation.

Jeg er udemærket klar over at alt variere efter hvalpen selvfølgelig! ;) 

Men hvis der er nogle som har nogle reelle bud på hvor længe der vil gå endnu før han kan sove igennem om natten, modtager jeg naturligvis gerne :) på forhånd mange tak for hjælpen! ;) 

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er kun 3 måneder - så du må ikke forvente noget endnu. Det er forskelligt fra hund til hund hvornår de sover igennem. Mine 3 som er samme race har ikke fulgt den samme "opskrift" - mine to ældste er "vinterhunde" og den ene var vel omkring 5 måneder - den anden 6 dengang. Den yngste er en "sommerhvalp" og han sov igennem da han var 3 måneder.

Så længe din hund viser tegn på ikke at kunne holde sig må du ud om natten med ham.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

6 timer siden, Beaglepack skrev:

Han er kun 3 måneder - så du må ikke forvente noget endnu. Det er forskelligt fra hund til hund hvornår de sover igennem. Mine 3 som er samme race har ikke fulgt den samme "opskrift" - mine to ældste er "vinterhunde" og den ene var vel omkring 5 måneder - den anden 6 dengang. Den yngste er en "sommerhvalp" og han sov igennem da han var 3 måneder.

Så længe din hund viser tegn på ikke at kunne holde sig må du ud om natten med ham.

Mange tak for svar :) 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...