Hop til indhold

Hjælp til købskontrakt


Ny_med_hund
 Share

Recommended Posts

Hej, håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg har købt en hvalp som familiehund, som jeg desværre ikke kan have længere. Jeg har skrevet under på følgende:

såfremt køber af forskellige årsager fortryder og ønsker at skikke sig af med hunden indenfor 1 år, SKAL hunden afleveres tilbage hos sælger uden beregning og Ikke indleveres på internat/aflives, således at hunden ikke oplever unødigt mange familieskift.

Betyder det at jeg ikke får nogen form for godtgørelse og må sælger sælge den igen indenfor et år ? 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ser ikke der står noget om at sælger/opdrætter ikke må sælge den videre. Kontrakten gælder kun at DU ikke må sælge den videre indenfor et år.
Men med sådan en kontrakt så er jeg sikker på at sælger har godt styr på det og passer godt på den unge hund. Det er jo lavet for at forhindre at hunden bliver kastebold og evt problemer bliver løs (eller forsøgt løst) af opdrætter inden hunden kommer til et nyt og blivende hjem

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...