Ny_med_hund Skrevet Januar 5, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2018 Hej, håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg har købt en hvalp som familiehund, som jeg desværre ikke kan have længere. Jeg har skrevet under på følgende: såfremt køber af forskellige årsager fortryder og ønsker at skikke sig af med hunden indenfor 1 år, SKAL hunden afleveres tilbage hos sælger uden beregning og Ikke indleveres på internat/aflives, således at hunden ikke oplever unødigt mange familieskift. Betyder det at jeg ikke får nogen form for godtgørelse og må sælger sælge den igen indenfor et år ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Januar 5, 2018 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2018 Ja du har kun en løsning hvis hunden er under et år. Du skal levere den tilbage til sælger og du får ingen penge retur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ny_med_hund Besvaret Januar 5, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2018 Tak for svar pivpiv 😊 kan du svare på om sælger må sælge den videre indenfor et år ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Januar 5, 2018 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2018 Jeg ser ikke der står noget om at sælger/opdrætter ikke må sælge den videre. Kontrakten gælder kun at DU ikke må sælge den videre indenfor et år. Men med sådan en kontrakt så er jeg sikker på at sælger har godt styr på det og passer godt på den unge hund. Det er jo lavet for at forhindre at hunden bliver kastebold og evt problemer bliver løs (eller forsøgt løst) af opdrætter inden hunden kommer til et nyt og blivende hjem 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts