Hop til indhold

Kyllingehalse


Trei
 Share

Recommended Posts

hvorfor ikke bare give dem rå??

 

Men ellers sælges de som et tørret produkt og det har mine og mange andre fået uden problemer:)

 

Jamen det kan jeg også godt - give dem rå altså, jeg var bare nysgerrig efter om man kunne give dem hvis man tørrer dem selv. Hvis de kan købes som tørret produkt så kunne det jo godt lyde som om jeg bare kan tørre dem selv også uden at hunden kværkes. :-D

 

Spørgsmålet er så hvor længe de skal tørre og ved hvor meget varme, hvis det er nogle der sidder inde med de vises sten på det punkt må I endelig sige til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan du sagtens.. Jeg tørrer både halse og fødder (hedder det det?)

 

Vil du dele hvor længe du tørrer dem og ved hvor meget varme? Ih, fødder, det kunne være sjovt at give også. Skal vist lige have fundet ud af hvor jeg hitter sådan nogle. (jeg tror det hedder fødder, det hedder de i hvert fald i sangen "hønsefødder og gulerødder :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil du dele hvor længe du tørrer dem og ved hvor meget varme? Ih, fødder, det kunne være sjovt at give også. Skal vist lige have fundet ud af hvor jeg hitter sådan nogle. (jeg tror det hedder fødder, det hedder de i hvert fald i sangen "hønsefødder og gulerødder :mrgreen:)

 

:mrgreen: du er da godt nok vågen i dag:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...