Hop til indhold

Må jeg se hvilke seler i andre papillon-ejere bruger?


Alt4Victor
 Share

Recommended Posts

Pt.bruger jeg en i-sele fordi den kan gå uden på Victor's vinter-tøj (jeg er ikke fan af nyon mod hundehud) og om sommeren en camo-mesh-vest hvor selen sidder i, derudover har jeg den alm. Eazy dog i str. xtra small, men jeg har kig på nogle soft-seler fra Puppia bla. og andre mærker.

 

Jeg vil være evigt taknemmelig hvis i vil flashe eller linke, og gerne oplyse jeres papillons vægt.

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en lille Papillon/Mittelspitz blanding.

 

Hun har godt nok fået Mittelspitz-pelsen, så hun fryser ikke om vinteren og behøver derfor ikke overtøj. Men jeg har et par Puppia softseler til hende. De er smadder søde og hun lader til at synes, de er rare at have på. De fås i forskellige størrelser og kan spændes ind og ud omkring brystet, så du vil sagtens kunne sætte en Puppia-sele på uden på vinterfrakken :)

Redigeret af Elly
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en lille Papillon/Mittelspitz blanding.

 

Hun har godt nok fået Mittelspitz-pelsen, så hun fryser ikke om vinteren og behøver derfor ikke overtøj. Men jeg har et par Puppia softseler til hende. De er smadder søde og hun lader til at synes, de er rare at have på. De fås i forskellige størrelser og kan spændes ind og ud omkring brystet, så du vil sagtens kunne sætte en Puppia-sele på uden på vinterfrakken :)

 

Ihhh det lyder godt:-D, jeg synes også rigtig godt om Puppia det lader til både at være komfort og design i ét. Med det du skriver, tør jeg godt bestille en til Victor tror jeg.

 

Jeg googlede lige Mittelspitz, sikke en dejlig race by the way:hjerte:, den har jeg aldrig hørt om før. Sikke en pels! :lun:, hvor stor er din hund så, nu den er krydset med papillon?

Link til indlæg
Del på andre sites

Min lille Elly vejer 7 kg., så hun er blevet en rigtig basse. Men hendes far er også en meget stor Papillon på 6-7 kg., og hendes mor, Mittelspitzen, vejer omkring 5 kg.

 

Der findes ikke ret mange Mittelspitzer i Danmark på trods af, at de tyske spidshunde er Europas ældste hunderacer! Det må være fordi, Pomeranianen er blevet så populær (den er direkte nedavlet fra Mittelspitzen).

 

Faktisk er Papillonen også krydset med Mittelspitzen, da man i sin tid lavede Papillonen. Det er lidt sjovt...

 

Men de er nogle dejlige hunde, Mittelspitzer...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Så kan han i hvert meget fald snart passe puppia vest-selen i str. small, den måler 31-33 cm og er ret lille i størrelsen. Det var en af de første Victor havde.

 

Ja hvis den skal sidde så der er lidt luft, så kan han vel godt passe sådan en nu :)

 

Det vil jeg kigge efter...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...