Hop til indhold

Hvalp


Biolzi
 Share

Recommended Posts

Jeg har købt en blandingshvalp af bener sennet Golden retriwer og Collie, den er 5 mdr.  Men ikke renlig, den besørger indendørs selv om den også har gjort det udendørs. Kan jeg få et godt råd. Hvor meget skal den have at spise jeg fik ingen information fra sælger Den har ikke fået meget opdragelse mest været alene hjemme og så ude i deres have, den har også været rendt mange gange

Redigeret af Biolzi
Link til indlæg
Del på andre sites

Det foder du bruger, der står der en vejledning på.

Oftest går man ud fra hvalpens forventede voksen vægt og så fordeler man den mængde ud over 3 måltider om dagen når hunden ikke er ældre.

Når ikke den er trænet fra opdrætter så må du tage renlighedstræning helt forfra. Ud hver gang den har sovet, spist, leget og så lidt derudover også. Når den har uheld inde så skæld den ikke ud, ignorer det. Når den går det den skal ude, så ros den endelig.

Det skal nok komme, den er ikke så gammel endnu og der er nogle der er renlige når de er 8 uger og andre er 8 måneder, det er ikke til at vide. Så tag det stille og roligt og giv den tid.

Afsted til hvalpe træning med dig og den lille myr, så kommer der opdragelse, fest og træning i en omgang og det er guld værd.

Nå ja og velkommen til og tillykke med hvalpen

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...