Hop til indhold
Hundeelskeren

Hundefoder - hvor kan jeg købe hundefoder til min hund?

Recommended Posts

Hej. Jeg har lidt 2 ældre schæferhunde på 5 og 6 år, der ikke har nogle helbredsmæssige problemer, men jeg skal købe min tredje hund - racen er endnu uvist, da min kæreste og jeg elsker hunde. Jeg har altid købt mit hundefoder fra min lokale dyreforhandler. Derfor tænkte jeg på at begynde med at købe det online, dog syntes jeg der er mange om buddet, så jeg ville lige høre hvad for nogle erfaringer I har haft, og hvor I køber jeres hundefoder, og hvad I kunne anbefale. Dertil hvilke mærker der vil være gode til en kommende hundehvalp :)

Tak på forhånd

Med venlig hilsen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bestiller bare der hvor det er billigst når det er ved at være tid til at købe en ny sæk foder. 

Mine hunde får noget allergivenligt foder som de fungerer godt på, så det er længe siden jeg har skiftet foder.

• Thanks 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

den ene får essentials det henter vi hos opdrætter eller i maxizoo

Den anden får eukanuba og det er billigst på zooplus.de og så bestiller jeg bare der.

• Thanks 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, 

Tusind tak for jeres svar, og ud fra dem virker ikke det til at jeg skal have nogen frygt for at købe hundefoder online. Derfor vil jeg starte med at tage et kig på Essentials og Maxizoo, da mit tysk er på et meget lavt niveau, så vil jeg nok se bort fra zooplus :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu