Hop til indhold

Karla og hendes bold


Amocca
 Share

Recommended Posts

Karla er egentlig ikke en boldhund... dvs. hun gider ikke sådan noget med at hente og bringe den (ikke ret mange gange ihvertfald ;-) ) og det er helt fint...

 

Men hun er ret god til at lege med bolden selv, hun angriber den og løber efter den når hun selv får den skubbet i fart og tilsidst samler hun den op og tager den med op i sofaen til lidt gnavehygge :lun: men selv i sofaen kan sådan en jo smutte, så det gælder om at hold godt fast :mrgreen:

 

Jeg ved godt jeg spammer lidt med billeder i øjeblikket, men fik lige tømt kameraet :oops::mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Karla er egentlig ikke en boldhund... dvs. hun gider ikke sådan noget med at hente og bringe den (ikke ret mange gange ihvertfald ;-) ) og det er helt fint...

 

Men hun er ret god til at lege med bolden selv, hun angriber den og løber efter den når hun selv får den skubbet i fart og tilsidst samler hun den op og tager den med op i sofaen til lidt gnavehygge :lun: men selv i sofaen kan sådan en jo smutte, så det gælder om at hold godt fast :mrgreen:

 

Jeg ved godt jeg spammer lidt med billeder i øjeblikket, men fik lige tømt kameraet :oops::mrgreen:

 

Den er bar sød, og morer sig meget godt med bolden, gode billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

åårrhhhhhhh Karla :lun:

 

Hun er godt nok begyndt at få noget personlighed oversig :-D og ikke bare det klassiske hvalpe look :mrgreen:

 

 

Tak for spam :blink: Keep up the good work:mrgreen: :kys:

 

hehe tak :mrgreen:

 

Og ja, hun er virkelig ved at udvikle sig en personlighed og karakter... Man troede jo ikke de kunne blive kærere end da man fik dem hjem, men jeg må være ærlig at sige, at jeg elsker hende mere og mere for hver dag der går og desto mere jeg lærer hende at kende :lun:

 

Hun har udviklet sig til en utroligt charmerende hund - med humor vil jeg have lov at påstå :blink: som bare spreder så meget sjov og ballade og kærlighed hvor end hun går...

 

Selv folk der ikke bryder sig om hunde - som fx min mor - eller folk der er hysterisk bange for hunde - som fx min søster - er faldet pladask for hende og synes hun er det mest charmerende væsen de længe har mødt... Hun har dog også gjort sit for at indynde sig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla er egentlig ikke en boldhund... dvs. hun gider ikke sådan noget med at hente og bringe den (ikke ret mange gange ihvertfald ;-) ) og det er helt fint...

 

Men hun er ret god til at lege med bolden selv, hun angriber den og løber efter den når hun selv får den skubbet i fart og tilsidst samler hun den op og tager den med op i sofaen til lidt gnavehygge :lun: men selv i sofaen kan sådan en jo smutte, så det gælder om at hold godt fast :mrgreen:

 

Jeg ved godt jeg spammer lidt med billeder i øjeblikket, men fik lige tømt kameraet :oops::mrgreen:

 

Er helt vild med det billed hvor hun rækker tunge :lun: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...