Hop til indhold

Ca vægt på nyfødte labrador hvalpe


Ernrita
 Share

Recommended Posts

Hej 

Har for første gang fået hvalpe i min labrador og der er stor forskel på vægten på dem. Hun har fået 9 og den største vejer 750g og den mindste vejer 450g, skal jeg være bekymret for den lille? Der er jo 9 og selv om moren er dygtig til at die dem, frygter jeg de andre skubber den lille væk.. skal siges de fleste vejer omkring 550g og 600g 

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

450 gram er en fin vægt, jeg så ihvertfald en på face, der nævnte at de to første (jeg har ikke fulgt med) vejede 4-500 gram. Men hvis du føler for det, så vær lidt obs og hold øje med om hun får mad og tager på :-)  

Min hvalp, som er af jagtlinie, vejede 280 gram ved fødsel. De andre lå fra 300 og op til 380 gram :-)  Blot til sammenligning 

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er egentlig rimeligt syret.  Mine to cockere lå på en fødselsvægt af henholdsvis 310g (Wilma) og 350g (Dagmar).  De er endt med en voksen vægt på henholdsvis 12 kg (Wilma) og 10 kg (Dagmar) - Dagmar ender dog nok lidt tungere i løbet af de næste par år som hun bygger muskler og bryst på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...