Manse Skrevet August 16, 2018 Rapporter Share Skrevet August 16, 2018 (rettet) Hej. Min bror og hans kæreste har købt en lille dværg gravhund blanding (mor dværg gravhund, far dværg gravhund og chi) Han er 10 uger. vi er lidt i tvivl om hvor meget den skal have at spise. Der hvor han kom fra fik vi at vide at den skulle have 25 g om dagen, den får Royal Canin. Jeg sagde de skulle prøve at veje milo og se om han taber sig eller tager på. Han vejer så det samme som for en uge siden.. hvis man kigger på Royal canin side står der at han skal have 124 g om dagen ved forventet vægt på 6 kg som voksen.. det synes jeg lyder af meget? hvad tænker i om det? Redigeret August 16, 2018 af Manse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret August 16, 2018 Rapporter Share Besvaret August 16, 2018 Hunden skal vokse og skal da helt sikkert have mere end 25 g, mon ikke 3-4 portioner af 25 g er det opdrætter har ment?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beaglepack Besvaret August 16, 2018 Rapporter Share Besvaret August 16, 2018 (rettet) De skal fodre udfra forventet voksenvægt - man kan så regulere på det hvis det er for meget eller for lidt. 25 g. 4 x dg. giver 100 gram om dagen Redigeret August 16, 2018 af Beaglepack Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts