Hop til indhold

Hvilken flåtfjerner er den bedste?


Hunden Bastian
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg har læst mig til at flåter helst skal fjernes inden for 24 timer for helt at undgå smitte med Borelia. Men hvilken flåtfjerner er den bedste?

Jeg faldt over denne der kalder sig for Den Bedste Flåtfjerner. Den ser umiddelbart praktisk ud at have med da den vidst fylder det samme som et kreditkort.

Men kan den det som den skal eller er der nogen af jer der har bedre erfaringer med et andet produkt?

Jeg vil helst ikke gå på kompromis med sikkerheden for lille Bastian.

 

Jeg ved i hvert fald at man ikke skal bruge en pincet til at fjerne flåter, da man så risikerer at mase bakterierne ind i blodet i stedet for ud. Dyrlægen er også dyr at tage til hele tiden :) Og flåter sætter sig jo i det høje græs.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
16 timer siden, Valentin01 skrev:

det var den jeg havde, men jeg kunne simpelthen ikke fjerne dem mens de stadig var små :vedikke: måske er det bare mig der ryster for meget på hænderne?

Generelt er det lettere at åbne et særligt kreditkort med forsikring https://credit-10.com/dk/nordiclan-login/ og gå til dyrlægen.

 

 

Det markerede? :D

Det synes jeg bestemt at du skal, det er helt sikkert generelt lettere at åbne et kreditkort med forsikring for at anskaffe sig en flåtfjerner!!

  • Haha 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...