Besvaret November 28, 200817 år comment_89937 Cleo løb selv ud i haven idag, og hun snusede endda lidt i græsset. Hun holdt øje med mig, hvor jeg lod som om, at jeg lavede noget uden at gå væk. Hun var derude selv i 2 minuttter. Det er altså stort:klovn: Det var bare lige lidt glæde, som jeg ville dele med jer:5up: Rapporter
Besvaret November 28, 200817 år comment_89951 Sikke dejligt :klap2: De succe oplevelser gør bare alting det værd :blink: Rapporter
Besvaret November 28, 200817 år comment_89959 Sikke dejligt at hun er blevet mere tryg og selvstændig - hurra for Cleo Rapporter
Besvaret November 30, 200817 år Forfatter comment_90829 Idag tissede hun for første gang uden for husets og havens 4 vægge/hegn. Det har hun aldrig gjort før. Jeg var helt oppe og ringe 1. Gang på vores 1. Måned sammen Rapporter
Besvaret November 30, 200817 år Forfatter comment_90845 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja, det er de små ting, der tæller Rapporter
Besvaret November 30, 200817 år comment_90889 Ai, hvor er det stort :klap2: Godt at høre, at hun er ved at falde rigtig til på ALLE leder og kanter Og se, det er hvad man får ud af, at være væk et par dage - går glip af sådan en glædelig tråd, ihhh altså, godt der var nogen, der lige hev den op Rapporter
Besvaret December 1, 200817 år Forfatter comment_91297 tak skal I have det rykker virkelig i øjeblikket. Min december-mission er: at få cleo og min mand til at være trygge ved hinanden. Gælder dog kun cleo peter er skam tryg nok Rapporter