Cobramand Skrevet November 14, 2018 Rapporter Share Skrevet November 14, 2018 Min hund er begyndt at "hoppe" dvs at han ryster op og ned og er pludselig begyndet at falde/vælte med bagenden men han er heletiden klar i blikket og er ikke fraværende, er der nogen der har en ide. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret November 14, 2018 Rapporter Share Besvaret November 14, 2018 Du har vel søgt dyrlæge, ikke? Ingen af os herinde er dyrlæger, så jeg vil virkelig anbefale dyrlæge. I mine ører kan det lyder som et epileptisk anfald eller noget i den dur. Men igen dyrlæge og få undersøgt og få hjælp for det kan ikke være rart for ham. Hvor gammel er han og hvad race? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cobramand Besvaret November 14, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 14, 2018 vi har snakket med dyrlæge og hun mener ikke at det er epilepsi da det kun varer ca 2-3 sek og han er klar hele tide. Han er en 10 år gammel blanding vi ved ikke hvad da han kommer fra serbien, og jo jeg ved godt at i ikke er dylæger men det kunne være at der var andre der har været ude for det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret November 14, 2018 Rapporter Share Besvaret November 14, 2018 jeg ville få ham godt og grundigt undersøgt ved dyrlægen, blodprøver og grundig undersøgelse. Så grunden findes og han lindres, for det kan ikke være rart for ham. Nogle tror bare at man kan spørge herinde og derved spare en dyrlæge tur, selv ved alvorlige ting, derfor villejeg lige nævne det. Nogle er helt klare ved epilepsi anfald, men jeg ved ikke hvor længe sådanne anfald normalt varer. Hvor ofte får han de anfald? Nå ja og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts