mortenskildpadde Skrevet November 27, 2018 Rapporter Share Skrevet November 27, 2018 Hej med jer. Jeg sidder med et ubesvaret spørgsmål og håber i kan hjælpe. Hvis man har en hund der eksempelvis har haft sit første epilepsi anfald, har været ved dyrlægen og man nu afventer om der skulle komme et anfald mere. Efterfølgende så overvejer at tegne en sygeforsikring på hunden. Er hunden så syg? Har tidligere været syg? Og hvilken konsekvens vil i mene det vil have at sige ja til tidligere sygdom i forbindelse med epilepsi, kontra at sige nej. Hunden er 3 år og det forventes ingen af selskaberne har derfor spurgt på en dyrelæge attest. Bemærk jeg er her ikke for at få råd til at snyde, men er i høj grad i tvivl om konsekvensen af forsikringens behandling hvis anfaldende fortsætter? Tak på forhånd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret November 27, 2018 Rapporter Share Besvaret November 27, 2018 De fleste vil se en sygdomsfri hund - altså den må ikke have haft anfald i 1 år. Mange dækker for andet end lige det den i forvejen fejler - indtil man kan få dyrlægens ord på at det er et år siden sidste tilfælde. Så jeg vil ikke forvente at de ville dække epilepsi, men ring og spørg dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts