Hop til indhold

Hjælp til to unge hunde der kan ikke finde ud af at parre sig


Kent Loengaa
 Share

Recommended Posts

Hej 

Vi har en 2,5 år gammel tæve som vi gerne vil have hvalpe på. Naboens hund er et villigt faderemne. Men da begge hunde er debutanter, virker det op ad bakke. Hun virker klar, hun vender bagdelen mod ham, lægger halen til side, lader ham slikke hende. Han virker også meget ivrig, men han kan ikke finde ud af, at det foregår i bagerste ende. Han slikker hende det rigtige sted, men løber så op i den anden ende og springer på hende, og forsøger at parre sig med hoved enden.
Jeg fik det råd, at holde hende i hoved enden for at forhindre ham i at springe på i den ende. Men så lægger hun sig ned, og han står bare og kigger på hende, da han nu ikke kan komme til den ende, som han plejer at springe på.

Jeg håber I kan hjælpe os.

Mvh
Kent

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som en rigtig dårlig, og ikke særlig gennemtænkt idé!:hmm:

Når man skal avle hvalpe bør man sætte sig grundigt ind i hundenes psyke og syndhed - og hvad man egentlig vil med de hvalpe. Desunden skal man sætte sig grundigt ind i alle de ting man skal gøre i forbindelse med at have et kuld hvalpe i huset. Det er ikke nok at få tæven parret!
Undskyld mit negative svar - men hovsa-hvalpe er der masser af -bare se DBA og diverse internater - man behøver ikke bevidst lave flere....

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...