Hop til indhold

Malteserpige på 2,5 år søger et nyt kærligt hjem med en masse tid og overskud


Paweena
 Share

Recommended Posts

Det er med stor sorg i hjertet at vi ser os nødsaget til at finde et nyt hjem til vores lille Malteserpige.

Årsagen til at vi ikke længere kan beholde vores elskede familiemedlem skyldes at vi skal flytte fra hus og i lejebolig, hvor det ikke er tilladt at have 2 hunde. Udover at vi skal flytte må vi også indse at det vil være for Agnes' bedste at få en familie som har en masse kærlighed og overskud til hende. 
Vi har med 2 børn, hvoraf at vores lille pige på 2 år er født med handicap, indset at vores tid er for knap til Agnes, da hun fortjener det bedste. 

Agnes er født og opvokset hos os. Hendes mor hedder Lily, hende har vi haft siden hun var hvalp. Agnes kommer fra Lilys første og eneste kuld, hun har 3 andre søskende som bor henholdsvis på Sjælland og i Jylland. Både Agnes' mor og far Max (han bor i Kastrup) er begge Bichon Malteser hunde.

Agnes er helt hvid, dog får hun røde løbestreger fra øjnene og ned til munden. Løbestregerne kan holdes nede ved klip omkring øjnene.

Hun er en kærlig, dejlig, glad og livlig lille pige. Agnes elsker at få opmærksomhed og er meget kælesyg. Det perfekte for hende vil være at blive nusset hele dagen.

Da vores nuværende hjem er på en meget rolig villavej er Agnes ikke så tryg ved meget larm og en masse ukendte mennesker. Hun er gøende når hun ser/hører mennesker hun ikke kender, ved kendte mennesker er der intet. Dog er hun også en meget beskyttende hund for familien og "advarer" ved besøg. Hun er vant til børn, vi har en søn på 10 år og vores datter på 2 år og hun accepterer og er glad for dem begge, dog er glæden størst ved vores ældste søn. 


Agnes er en meget kvik lille pige som lystrer og er loyal. Hun er en virkelig dejlig hund og med hende vil man få en kærlig og tro hundeven for livet. 

Hvad vi søger for Agnes:
Vi søger en pensionist/er. Agnes har brug for nogle der kan være meget sammen med hende, helst vil hun bare gerne have en til at sidde og kæle med hende dagen lang. 
Du/i skal have tid og tålmodighed med hende, Agnes er en lidt gøende hund, dog er hun blevet meget bedre med tiden, jo flere gåture jo mere hjælper det. At hun bliver ældre har også hjulpet.
Hun kan være alene, men vi søger nogle som kan være sammen med hende næsten hele tiden. 
I skal være forberedte på at der kræves noget pelspleje, redning samt at hun også skal klippes ca hver 3-4 måned, medmindre man er villig til at bruge mere tid på at rede hende.
Helst bosiddende på Sjælland, vi vil gerne kunne besøge hende evt. gerne hjælpe med pasning.
Have erfaring med hunde.

Lyder Agnes som et nyt familiemedlem for dig/jer ser vi frem til at høre fra jer.

Bedste hilsener fra Henrik, William, Victoria, Lily og Paweena

 

Alle billeder er af Agnes, et af billederne er af begge vovser, det er Agnes der ligger ned :)

IMG_20181223_195744_01__01.jpg

IMG_4363.jpg

IMG_20181223_195744.jpg

IMG_20181212_112846__01.jpg

IMG_20181212_112830.jpg

IMG_20180807_090425__01.jpg

IMG_20180805_192720.jpg

Redigeret af Paweena
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...

Hej

 

mangler I stadig et hjem til Agnes?

 

vi er godt nok en familie men har I for vejen en bomuldshund (også omplaceringshund)og en stor dreng som er hjemme kl 14, så hun vil altid være hund eller menneske. Og så bor vi i Jylland, Odder. Skriv hvis I vil høre mere.

 

vh Mette 30857234

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...

Hej

vi har netop mistet vores dejlige malteserpige Gucci, hun har været vores tro følgesvend gennem næsten 14 år. Vi bor i Hillerød sammen med min mor som er pensionist. Gucci har de sidste 2 år været en trofast ven til min mor og hun savner derfor en at være sammen med. Vi har en bichon havanais (Gaia 8 år), men den er mest sammen med mig. Vi bor i min mors udlejningsejendom hvor vi har 4 lejligheder, der er 6 lejligheder i alt. Der er en dejlig lille have og gård, så hundene kan komme ud og leje.

 

Kh Helle 61625372

Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, HelleLeander skrev:

Hej

vi har netop mistet vores dejlige malteserpige Gucci, hun har været vores tro følgesvend gennem næsten 14 år. Vi bor i Hillerød sammen med min mor som er pensionist. Gucci har de sidste 2 år været en trofast ven til min mor og hun savner derfor en at være sammen med. Vi har en bichon havanais (Gaia 8 år), men den er mest sammen med mig. Vi bor i min mors udlejningsejendom hvor vi har 4 lejligheder, der er 6 lejligheder i alt. Der er en dejlig lille have og gård, så hundene kan komme ud og leje.

 

Kh Helle 61625372

opslaget er 1½ år gammelt, så du skal nok ikke forvente for meget

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...