Hop til indhold

DCH Langeskov


Aslan
 Share

Recommended Posts

Nix :-D men kør da en tur på besøg :-D

 

Hvis du nu er heldig kan det jo være bilen svinger omkring Burger King på vej hjem :blink: Selvom jeg nu personligt ville foretrække McD - den ligger også så dejlig tæt på motorvejen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nix :-D men kør da en tur på besøg :-D

 

Hvis du nu er heldig kan det jo være bilen svinger omkring Burger King på vej hjem :blink: Selvom jeg nu personligt ville foretrække McD - den ligger også så dejlig tæt på motorvejen :mrgreen:

 

 

Jae, det kommer lidt til at knivvvvve lidt (men ellers må man jo tage sig tid :blink: ). Men de starter op den 3 januar, og der skal man bare møde op (hvorfor er december altid proppet op?)

 

 

 

Den Burger King skal lige vende sig til at være åben!

De laver skod burgere, men sådan syntes jeg altid det er i starten med nye steder :mrgreen:

Og MC D mad er ved at være lidt kedelige, ikke fordi vi kunne finde på at tage den nemme løsning :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jae, det kommer lidt til at knivvvvve lidt (men ellers må man jo tage sig tid :blink: ). Men de starter op den 3 januar, og der skal man bare møde op (hvorfor er december altid proppet op?)

 

De fleste afdelinger holder juleferie i hele december måned - så mon ikke det bare er det :blink:

 

Den Burger King skal lige vende sig til at være åben!

De laver skod burgere, men sådan syntes jeg altid det er i starten med nye steder :mrgreen:

Og MC D mad er ved at være lidt kedelige, ikke fordi vi kunne finde på at tage den nemme løsning :rolleyes:

 

Tsk Tsk - at folk vil byde sig selv det :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

De fleste afdelinger holder juleferie i hele december måned - så mon ikke det bare er det :blink:

 

 

 

Tsk Tsk - at folk vil byde sig selv det :engel::mrgreen:

 

 

 

Det var nu min december der var proppet :mrgreen:

 

Men det var da godt vi lige skrev om det, får jeg kan faktisk kun finde at de starter den 3 januar, ikke at de stadig kører træning :rolleyes:

 

 

 

Ja jeg kan heller ikke forstå at vi byder os selv disse ting :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kæresten ringede lige oppe fra hans arbejde af.

 

Han skal derud lørdag den 13 og så de næste 3 gange.

 

Kan han li stedet betaler han for træning når de starter op i Januar.

 

Jeg kan ikke komme med første gang :megaked: er i århus :megaked:

 

 

Jeg ville ellers gerne lige have stillet nogle spørgsmål, men man må jo kunne ringe derud :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Det er sjovt som hunden reagere ud fra sit menneskes følelser.

 

Jeg har lige snakket med kæresten - de har jo været til deres første træning i langeskov, og Aslan kan faktisk godt :klap2: han er slet ikke så "ubrugelig" som han var i Ringe.

Han kom når der blev kaldt, han kunne blive i hele 3 meter :shock: UDEN at suse hen til den nærmeste hund :klap2:

 

De er igang med plads og gå pænt, hvilket de ikke har haft imens de gik i Ringe. De har så ikke haft fremsendelse og spor i langeskov, men hellere øve gå pænt og plads :mrgreen: (da jeg jo får gavn af disse to :blink: )

 

De fik lov til at lege i starten, hvilket nok også har gjort at aslan var knap så fikseret på de andre hunde :hmm: måske.

Selvfølgelig starter han med at suse hen til en hanhund der bare IKKE gad en hyperaktiv broholmer. Han blev lige rykket rundt på ryggen, og der syntes aslan at han selv lå fint - heldigvis :blink:

Enhver hyperaktiv aslan, med respekt for sig selv, prøver lige et par gange med samme resultat - om han har lært det til næste gang, vides ikke :rolleyes:

 

I Ringe havde aslan en vis utryghed ved træneren, ikke at træneren ville slå ham, men jeg tror aslan ikke vidste hvor han havde træneren. I langeskov legede han og var helt vild med træneren.

 

Så alt i alt, så tror jeg at fremover - hver lørdag, vil martin og aslan sætte sig glade ud i bilen - på vej for at lærer noget nyt :blink:

 

Og det tager da slet ikke en byrde fra mine skuldre at jeg slipper for at sidde med rystende knæ (eller nowet) og vente nervøst (ja ja overdrivelse fremmer...) på at de to drenge kommer hjem fra træning - i dårligt humør!

 

Hvilken en vidunderlig lørdag det er i dag!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så håber jeg at de gode oplevelser fortsætter :-D

 

 

Det SKAL de - og jg tror også de gør, jeg bad martin om at fortælle træneren hvad han syntes var trælst ved ringe - og træneren sagde at til tider godt kan tage pis på folk - men han skælder aldrig ud over at folk gør det forkert, eller taler ned til folk. Så de skal nok blive glade for det:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er igang med plads og gå pænt, hvilket de ikke har haft imens de gik i Ringe. De har så ikke haft fremsendelse og spor i langeskov, men hellere øve gå pænt og plads :mrgreen: (da jeg jo får gavn af disse to :blink: )

 

Jeg fatter da slet ikke at de underviser begynderhunde i fremsendelse :???: Det kommer først i klasse 3, der hvor jeg træner.

 

Lyder som om I har gang i noget godt i Langeskov :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fatter da slet ikke at de underviser begynderhunde i fremsendelse :???: Det kommer først i klasse 3, der hvor jeg træner.

 

Lyder som om I har gang i noget godt i Langeskov :5up:

 

At det først kommer i et senere program, betyder jo ikke at man ikke må træne det :blink: I DcH kommer det i B-programmet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fatter da slet ikke at de underviser begynderhunde i fremsendelse :???: Det kommer først i klasse 3, der hvor jeg træner.

 

Lyder som om I har gang i noget godt i Langeskov :5up:

 

 

Årh ja, hjemme i haven er aslan klasse 3 hund :mrgreen:

 

Jeg håber virkelig det er noget godt noget *icon-der-ligger-på-knæ-og-ber*

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeeeeeeeeeeeiii, nu var jeg jo med i dag.

 

De starter ud med at løbe sammen, så lærer de hunde sprog og får krudtet lidt af.

Aslan faldt pladask for den her hvid lab, som lige møflede ham et par gange :mrgreen: så løb de lidt og legede og så møflede aslan lige den et par gange (mænd og magt :rolleyes: ) og såååååååååå gik det ellers derud af, de to hoppede ind i hinanden og legede "vildt" og man kunne bare se hvordan de nød det :-D

 

Ellers virker det - fra bilen af - som et godt sted at være. Selvfølgelig har de deres fejl idne i mit hoved :mrgreen: men hvem har ikke det. Det var noget jeg kan bærer over med :engel:

 

 

Aslan kunne meget mere i forhold til det gamle sted.

 

Istedet for at kæresten var træt fordi aslan var komplet umulig, så er han nu træt pga den friske luft. Det er en dejlig ting at hører:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sjovt som hunden reagere ud fra sit menneskes følelser.

 

Jeg har lige snakket med kæresten - de har jo været til deres første træning i langeskov, og Aslan kan faktisk godt :klap2: han er slet ikke så "ubrugelig" som han var i Ringe.

Han kom når der blev kaldt, han kunne blive i hele 3 meter :shock: UDEN at suse hen til den nærmeste hund :klap2:

 

De er igang med plads og gå pænt, hvilket de ikke har haft imens de gik i Ringe. De har så ikke haft fremsendelse og spor i langeskov, men hellere øve gå pænt og plads :mrgreen: (da jeg jo får gavn af disse to :blink: )

 

De fik lov til at lege i starten, hvilket nok også har gjort at aslan var knap så fikseret på de andre hunde :hmm: måske.

Selvfølgelig starter han med at suse hen til en hanhund der bare IKKE gad en hyperaktiv broholmer. Han blev lige rykket rundt på ryggen, og der syntes aslan at han selv lå fint - heldigvis :blink:

Enhver hyperaktiv aslan, med respekt for sig selv, prøver lige et par gange med samme resultat - om han har lært det til næste gang, vides ikke :rolleyes:

 

I Ringe havde aslan en vis utryghed ved træneren, ikke at træneren ville slå ham, men jeg tror aslan ikke vidste hvor han havde træneren. I langeskov legede han og var helt vild med træneren.

 

Så alt i alt, så tror jeg at fremover - hver lørdag, vil martin og aslan sætte sig glade ud i bilen - på vej for at lærer noget nyt :blink:

 

Og det tager da slet ikke en byrde fra mine skuldre at jeg slipper for at sidde med rystende knæ (eller nowet) og vente nervøst (ja ja overdrivelse fremmer...) på at de to drenge kommer hjem fra træning - i dårligt humør!

 

Hvilken en vidunderlig lørdag det er i dag!

 

Nogle gange kan jeg altså godt tænke at Aslan er Dumle i meget stor udgave :hmm: :lol:

 

Hvor er det dejligt i har fundet et bedre sted, jeg håber de positive oplevelser fortsætter :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og på mange billeder har Aslan sådan nogle lidt ala Dumle-udtryk :lol: og så har Dumle det også med at være en anelse provokerende og så lige prøve igen og så lige en gang mere :oops::lol:

 

 

DET er dumle 2 vi har :mrgreen:

 

Han gjorde det igen i dag, bare med en tæve, han prøvede lige 3 gange og SÅ kun han accpetere at hun altså hapsede efter ham når han ikke lyttede til hendes knurren!

 

Men han er en djævel, han flytter lige hovedet inden han bliver irrettesat, lille djævlske bro-hund!

Link til indlæg
Del på andre sites

DET er dumle 2 vi har :mrgreen:

 

Han gjorde det igen i dag, bare med en tæve, han prøvede lige 3 gange og SÅ kun han accpetere at hun altså hapsede efter ham når han ikke lyttede til hendes knurren!

 

Men han er en djævel, han flytter lige hovedet inden han bliver irrettesat, lille djævlske bro-hund!

 

Hehe det gør Dumle også, specielt da han legede med Sitto... hold fast han prøvede mange gange... Sitto havde en form for "personlig rum" han ikke lige skulle komme ind i og selvom det var meget tæt på hende skulle Dumle liiige prøve... mange gange... og da han havde fundet ud af præcis hvor det var stilte han sig sådan helt tæt op ad hende og kiggede med frække øjne og bare ventede på hun hapsede så han kunne styrte afsted og lade som ingenting :engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe det gør Dumle også, specielt da han legede med Sitto... hold fast han prøvede mange gange... Sitto havde en form for "personlig rum" han ikke lige skulle komme ind i og selvom det var meget tæt på hende skulle Dumle liiige prøve... mange gange... og da han havde fundet ud af præcis hvor det var stilte han sig sådan helt tæt op ad hende og kiggede med frække øjne og bare ventede på hun hapsede så han kunne styrte afsted og lade som ingenting :engel::lol:

 

 

 

Hahahah, de er nogle små djævle de hunde.

 

Det var det samme da vi havde Nahla på besøg.

Da han havde luret at hun hapsede ham i kalkunhagen, 'provokerede' han hende og flyttede så hovedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det går bare bedre og bedre for mine 2 drenge :blink:

 

Aslan var ligefrem næsten helt god idag :klap2:

Dette har jo sikkert også noget med kærestens humør at gører.

 

 

Og så har de fået at vide at de ligger mellem c-begyndere og c hold (hvilket er stort for en ejer der tror de begge er total umulige ) - fordi kæresten forstår sin hund og den forstår ham.....når den altså lige har kontakten :mrgreen:

 

 

Men og gå fra at få skæld ud fordi hunden besørger, til at få at vide at man faktisk forstår sin hund og omvendt, DET er jo et stort plus :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...