Hop til indhold

racer- min hunds race


Gæst bamses_ejer
 Share

Recommended Posts

Gæst bamses_ejer

da jeg fik vores hun havde den boet 5-8 steder (ikke godt :megaked:) så vi var meget i tvivl om hvad race den var, hende på hundeinternatet sagde det var en doberman/foxterrier!? det syntes jeg ikke...

da jeg så ringede til den ejer der havde indleveret ham, sagde hun schæfer/rottweiler/ dansk-svensk, men syntes ikke han ligner! hvad syntes i han ligner?

han er meget kærlig næsten så det er for meget til tider. han vil holdes putte nusses heletiden, han elsker og løbe han kan løbe fler kilometer hvis han kunne få lov til det, han kan løbe rigtig stærkt hurtigere end en grønlandsk slædehund.

fra næsetip til hale er han ca 86 cm

fra forpote til nakke er han ca. 48 cm

han vejer ca 15 kg

glæder mig til at høre hvad i syntes.

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bamses_ejer

tak for de gode svar, tror også det er en rott og ds men er ikke så sikker på det med schæfer? han har godt nok en lys pæls inde under det sorte, :-D

men han er da bare en dejlig hund, selv om han ikke har en bestemt race:???: jeg syntes at han er en utrolig smuk og anderledes hund, og den gang var det det jeg faldt for, selvom han er så stor.

elsker ski den skid, :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...