Hop til indhold

Den her dag bliver ikke bedre!


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem fra Sitto og hendes familie. Sittomusen er stadig overlykkelig for at se mig når jeg kommer - men samtidig uden at være det mindste forvirret over hvorfor jeg er der, hun ved godt jeg er gæst og de er hendes familie, ingen tvivl dér overhovedet! :lun:

 

Familien skal til julefrokost på lørdag og skal være afsted omkring 10-11 timer, og så længe vil de ikke lade hundene være alene (forståligt!) - så jeg skal PASSE SITTO PÅ LØRDAG! :banan: De tager afsted formiddag, jeg har fri fra arbejde kl. 12, så mellem kl. 13-14 tager jeg op til Sitto & Dino og er der til engang sen eftermiddag/tidlig aften, da vi der skal passe min kærestes lillebror - og så går der heller ikke længe før de kommer hjem, Sittos familie.

 

Og jeg troede jeg havde allergi overfor hunde - men det må have været noget andet som har fået min allergi frem de andre gange, for i dag var der INTET og jeg har snakket med andre hunde siden, uden der har været det mindste.

Det betyder jeg kan få hund igen, når tiden er til det igen! :lun:

 

Så på lørdag skal jeg være "hundesitter" - og min kæreste tager med derop :-D

 

Og jeg har fået kontakt med Græske Gadehunde, som dog henviser til en anden dansk organisation, da de ikke har et internat i Grækenland - da jeg regner med at tage til Grækenland om et par år, for noget tid, og hjælpe med gadehundene. Så nu skal jeg lige have skrevet med den anden danske organisation dernede og høre hvordan og hvorledes og om det er det jeg vil! Græske Gadehunde tror rigtig gerne de vil have mig derned - og de skrev at jeg virkede meget fornuftigt, med god indstilling og til at have stor erfaring, trods min unge alder. :-)

 

Den her dag kan ikke blive meget bedre!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ai, hvor lyder det bare som en vidunderlig dag :klap2:

 

Jeg blev helt glad på dine vejne, da jeg læste, at du skal passe Sitto - det må virkelig betyde meget for dig, så tæt I har været knyttet :-D

 

Og held og lykke med græske gadehunde :-) Go for it :5up:

Redigeret af bernerazuro
forkert klappesmiley, hehe :p
Link til indlæg
Del på andre sites

Ai, hvor lyder det bare som en vidunderlig dag :klap2:

 

Jeg blev helt glad på dine vejne, da jeg læste, at du skal passe Sitto - det må virkelig betyde meget for dig, så tæt I har været knyttet :-D

 

Og held og lykke med græske gadehunde :-) Go for it :5up:

Det betyder også meget for mig, at jeg skal passe hende! Rigtig meget..

 

Jeg er også utrolig glad for at familien lader mig have så meget kontakt til hende! :lun::-D

 

For ja, vi havde (/har) et helt specielt bånd! Alt det vi har været igennem. Jeg tror aldrig jeg bliver så knyttet til en hund igen, som jeg er til hende. Så jeg glæder mig SÅ meget til lørdag, bare at komme ud og gå tur med hende igen! :blink:

 

Og tak :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen fantastisk:mrgreen: Så bor hun måske ikke ret langt væk fra dig?

 

God fornøjelse på lørdag:5up:

Nej hun bor nemlig ikke ret langt fra mig. Det tager vel et kvarters tid at gå derop. :-D

 

Og tak, jeg glææææder mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, hvor dejligt for dig. Det må være skønt at have en hel eftermiddag sammen med Sitto. For du kan vel ikke lade være med at savne hende, selvom du ved, at hun har det godt? :-)

Du kan være helt sikker på at jeg savner hende, selvom jeg ved at hun har det super godt! :lun:

 

Tror altid jeg vil savne hende.. men sådan er det jo, jeg ved at hun har det godt og at det liv jeg lever lige pt. ikke er hundevenligt, som jo altså var grunden for at jeg måtte af med hende.. :cry: men JO (!!) jeg savner hende, savner også Kency.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...