Hop til indhold

venner ?


FOX
 Share

Recommended Posts

Jeg opfatter stadigvæk mig selv som "ny" herinde og så kunne jeg godt tænke mig at spørge jer andre om, hvad bruger i jeres venner til :blink: Altså Hunde-forum vennerne ?? Jeg er rigtig glad for at jeg har "fået venner" herinde og tja, hva gør i selv ???

 

Jeg har ikke tidligere været tilmeldt debatside - og er heller ikke på fjæs-bog .... så nogen gange er jeg sådan lidt "tabt" :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg opfatter stadigvæk mig selv som "ny" herinde og så kunne jeg godt tænke mig at spørge jer andre om, hvad bruger i jeres venner til :blink: Altså Hunde-forum vennerne ?? Jeg er rigtig glad for at jeg har "fået venner" herinde og tja, hva gør i selv ???

 

Jeg har ikke tidligere været tilmeldt debatside - og er heller ikke på fjæs-bog .... så nogen gange er jeg sådan lidt "tabt" :-D

 

 

Jeg bruger dem faktisk ikke til noget (Nøj det lød utaknemmeligt ) Men det er sandheden, de har spurgt om vi skulle være venner og jeg afviser ingen men ud over det så tænker jeg ikke ret meget over hvem jeg er "ven" med herinde :-D:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvordan kan man det?

 

Ved ikke lige om jeg bruger min e H-F venner til noget specielt. Men man kanlave ting som man kun synes ens venner skal have lov til at se.

 

De er nemme lige at finde i ens oversigt og så ellers gå ind og "lurer" i deres profil :mrgreen:

 

Se så lærte jeg noget i dag (også ;-)) jeg vidste ikke der var ting og sager som kun ens venner kunne kigge i :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

De er nemme lige at finde i ens oversigt og så ellers gå ind og "lurer" i deres profil :mrgreen:

 

Se så lærte jeg noget i dag (også ;-)) jeg vidste ikke der var ting og sager som kun ens venner kunne kigge i :-D

 

Det vidste jeg så heller ikke :mrgreen::mrgreen: var bare nysgerrig - tak for svarene indtil nu:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad og hvordan?

 

 

 

 

 

 

 

Jow jow Tante, vi kan snart ikke blive klogere :blink:

 

De er nemme lige at finde i ens oversigt og så ellers gå ind og "lurer" i deres profil :mrgreen:

 

Se så lærte jeg noget i dag (også ;-)) jeg vidste ikke der var ting og sager som kun ens venner kunne kigge i :-D

 

Man kan f.eks.lave albums som kun admin og venner kan se, og man kan lave så kun ens venner kan skrive PB'ere.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde også undret mig over at der var nogle man ikke kunne skrive besøgsbeskeder ved, men det må jo så være derfor?!?!?!?

 

Nej det behøver det ikke være :blink: For jeg havde åbentbart fjernet et kryds i et felt, så man længe ikke har kunnet skrive besøgsbeskeder til mig :oops:

 

Og det var een "ven", der påpegede det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan f.eks.lave albums som kun admin og venner kan se, og man kan lave så kun ens venner kan skrive PB'ere.

 

Åhhh ja - det med pb vidste jeg godt :mrgreen:

 

Nej det behøver det ikke være :blink: For jeg havde åbentbart fjernet et kryds i et felt, så man længe ikke har kunnet skrive besøgsbeskeder til mig :oops:

 

Og det var een "ven", der påpegede det :blink:

 

Den der har jeg også lige opdaget for et par dage siden :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...