Hop til indhold

Min hund knurrer men vil ikke bide


Madsen
 Share

Recommended Posts

Har en Bichon Havanaise på 15 mdr.

Han har lige fra han var godt 1/2 år valgt at knurre ad os HVIS vi ikke lige gør hvad han vil ha os til, nærmere betegnet når vi leger. Han kommer med en ting som han ønsker vi skal kaste som han så kan hente, men det kan også være hvis min mand og jeg snakker sammen og egentlig ikke "ser" ham. Vi kan sagtens tilgå ham når han ligger med ben el.lign,   og han knurrer aldrig af andre hunde. I det hele taget er han utrolig kærlig og elsker kontakt med andre mennesker.

Men, det irtiterer os bare grænseløst at han knurrer - ad os.

Vi har haft labradorer i 25 år, og har ALDRIG hørt dem knurre ad os.

Er der nogen der kunne komme med et godt råd, så ville jeg med glæde tage det til mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke bare hans måde at udtrykke et behov for opmærksomhed? Tænker i selv må have forstærket det, siden han fortsætter. 

Jeg ville acceptere det er sådan han er. Når man ved at det ikke er pga aggressivitet, men legesyge så er det helt ok i min optik. 

Ellers er muligheden at I TOTAL ignorere når han knurre. Altså han får ikke noget ud af det og vil stoppe, på et tidspunkt med at tilbyde adfærden. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...