Hop til indhold

Mangler hund til eksamensprojekt


Gæst raun
 Share

Recommended Posts

Jeg skal bruge en hund(med ejer) til min afsluttende eksamen som instruktør.

Selve opgaven lyder på otte træningslektioner hvor vi træner en øvelse fra bunden(hvis det er udgangpunktet). Det kan feks være, Gå pænt, indkald, hilse pænt, plads eller lign. Jeg skal sammen med beskrivelse af lektionerne, aflevere 20 min DVD. Det er et krav at du er seriøs og træner mellem hver lektion.

Hunderacen er underordnet men skal ikke have et adfærdsproblem.(dvs. angst, aggressiv eller lign)Der bliver KUN brugt positive metoder og du skal indvillige i at bruge disse. Forløbet er otte lektioner af ca 1 times varighed og vi skal være færdige ca 1 feb 09.

Detajlerne kan vi tage inden start.

 

Lidt om uddannelsen.

 

Jeg læser under paff(se evt paff.dk) og uddannelsen består af 270 timers teoretisk og praktisk undervisning fordelt på 1½ år. Der benyttes kun positiv træning.

 

De bedste hundehilsner

 

Thomas

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal bruge en hund(med ejer) til min afsluttende eksamen som instruktør.

Selve opgaven lyder på otte træningslektioner hvor vi træner en øvelse fra bunden(hvis det er udgangpunktet). Det kan feks være, Gå pænt, indkald, hilse pænt, plads eller lign. Jeg skal sammen med beskrivelse af lektionerne, aflevere 20 min DVD. Det er et krav at du er seriøs og træner mellem hver lektion.

Hunderacen er underordnet men skal ikke have et adfærdsproblem.(dvs. angst, aggressiv eller lign)Der bliver KUN brugt positive metoder og du skal indvillige i at bruge disse. Forløbet er otte lektioner af ca 1 times varighed og vi skal være færdige ca 1 feb 09.

Detajlerne kan vi tage inden start.

 

Lidt om uddannelsen.

 

Jeg læser under paff(se evt paff.dk) og uddannelsen består af 270 timers teoretisk og praktisk undervisning fordelt på 1½ år. Der benyttes kun positiv træning.

 

De bedste hundehilsner

 

Thomas

 

Hej Thomas.

 

Hyggeligt at se dig herinde. :-D Thailo og jeg stiller gerne op men han er jo en ældre herre og jeg forstår godt hvis du ønsker en hund med lidt mere "kød" på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissRiie
Måske er det en fordel hvis du lige skriver hvem du henvender dig til :blink: Vi er jo nogle stykker der har meldt os på banen efterhånden :lol: Eller du starter da selvfølgelig bare et hold!! :mrgreen:

 

yep. :)

ved da ihvertfald ikke om det var mig . ;b

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...