JeanetteH Skrevet December 6, 2008 Rapporter Share Skrevet December 6, 2008 Luna har i dag fået skrabet lidt af sin trædepude på venstre bagben:( Ikke lige den bedste tid på året at gøre det:???: Og så selvfølgelig efter dyrlæger og dyrehandelers lukketid, så man ikke kan få fat i en sko/støvle Jeg har renset og givet kopattesalve på.. Og så må jeg se, om jeg kan fikse noget med en gammel sok og plastpose på næste tur:( Kender jeg hende ret, bliver hun HELT handicappet og vil slet ikke støtte på benet Men der er jo ikke meget andet man kan gøre, vel? Vi bor ud til grønt område med grussti imellem.. Så der er alle de dejlige ting: grus, mudder, vand og salt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 6, 2008 Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 God bedring til Luna pigen :ae: Og held og lykke med projekt sko :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 God bedring til Luna pigen :ae: Og held og lykke med projekt sko :blink: Tusind tak:-) Hehe, ja det bliver da garanteret lige til skjult kamera:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 6, 2008 Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 ej hvor trist - håber salven virker hurtigt. Jeg sender søde tanker til hende, så er jeg overbevist om at hun heler hurtigt :blink: nus hende fra mig og så må du også gerne hviske til hende, at Sookie gerne vil lege med hende igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 6, 2008 Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 Æv, stakkels Luna Rigtig god bedring med hende :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 Tak skal I have:-) Vi var godt nok smarte tidligere, da tøsen skulle ned:-D Først puttede jeg lidt potevoks på, så en gammel sok, så en frostpose udover, som jeg lige tapede med gaffa tape. Og så en sok udenover.. Luna mente at sådan ku man bare ikke gå!!! så benet strittede ud til venstre Da vi kom ned, stod hun stille.. men jeg gik bare videre, og så måtte hun jo følge med:mrgreen: Så hun fik da lavet hvad hun skulle.. og så kan jeg sige, at man ikke kan skrabe græsplænen op med sårn sok på:lol: Nu er sokken heldigvis ved at være tør. Så kan den blive våd på næste tur og så tørre natten over... Men jeg skal nok give nus videre og hilse fra Sookie:-) Vores tur i mosen i morgen er jo så aflyst, men så tager jeg da bare til Retriever udstilling i Næstved i stedet for:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 6, 2008 Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 Nåå stakkels Luna:ae:Jeg har lidt af det der vandtætte blå gummi forbinding er det måske noget du kan bruge? Hvis det er kunne jeg jo sende det til dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 Nåå stakkels Luna:ae:Jeg har lidt af det der vandtætte blå gummi forbinding er det måske noget du kan bruge? Hvis det er kunne jeg jo sende det til dig Aj det må du da meget gerne.. Det ville jeg da være meget taknemmeligt for:-):-D Tusind tak:-) Jeg smider lige navn og adresse i en pb:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Nåå stakkels Luna:ae:Jeg har lidt af det der vandtætte blå gummi forbinding er det måske noget du kan bruge? Hvis det er kunne jeg jo sende det til dig Hvad er det for noget forbinding?? Hvor kan man få fat i det henne? (Hvis uheldet skulle være ude, gud forbyde det ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Åhr, stakkels Luna, det må da virkelig gøre avs :ae: God bedring til hende - håber det heler hurtigt! Avav.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 TUsind tak Rikke:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Hvad er det for noget forbinding?? Hvor kan man få fat i det henne? (Hvis uheldet skulle være ude, gud forbyde det ) Dyrlægen har det. Det var noget jeg købte engang da Billie havde jokket et glasskår op i poten. Det er noget selvklæbende elastik forbinding man bruger til heste mener jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Dyrlægen har det. Det var noget jeg købte engang da Billie havde jokket et glasskår op i poten. Det er noget selvklæbende elastik forbinding man bruger til heste mener jeg Det gode ved det er at det bliver siddende hvis det er lagt ordentligt, men det kræver stadig pose og sokker når man skal have hunden ud. Desuden skal man stadig være obs på om dyret vil pille og slikke i det - alt savlen kan rimelig hurtigt få blødt "limen" op. Hovsa: God bedring til Luna ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Det lyder da interessant. Det går heldigvis fremad med Luna, så det er bare lækkert:-) Jeg lader poten få luft, mens vi er inde, og hun er slet ikke interesseret i den:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Det lyder da interessant. Det går heldigvis fremad med Luna, så det er bare lækkert:-) Jeg lader poten få luft, mens vi er inde, og hun er slet ikke interesseret i den:-) Åhr, det var godt at høre Så er hun forhåbentligt snart fit for fight igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Åhr, det var godt at høre Så er hun forhåbentligt snart fit for fight igen Det håber jeg da:-) Nu er mit knæ ved at være godt igen, så nu skal vi snart igang med at løbe igen:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts