Hop til indhold

Tulle gjorde udfald mod en fremmed hund i dag


Freudika
 Share

Recommended Posts

:shock:

 

Tulle er god til hundemøder - hun trækker sig hellere end at ende i en konflikt - hun vil gerne hilse på andre hunde - men i sit eget tempo - som er absolut stille og roligt ...

 

I dag da vi gik tur blev vi så passeret af en labrador i snor - og ud af ingenting sprang Tulle frem i linen og fortalte denne her lab, hvad hun mente om den ... det har jeg aldrig set hende gøre før ...

 

Det skal siges, at hun ikke havde set den komme - og først så den da den passerede os - det var ikke fordi ejer og lab var vildt tæt på os - men tæt nok til, at Tulle kunne nå hen til dem i udstrakt line ...

 

Jeg er begyndt at tænke på, om hun måske har mere ondt end vi lige går og tror - fordi det er så atypisk adfærd for hende ...

Link til indlæg
Del på andre sites

En så signifikant ændring i hendes almindelige adfærd kunne godt tyde på, at hun er langt fra topformen :ae: :ae:

 

Tulle-tøsen var hos dr. dyr i sidste uge ikk? Måske, det ikke ville være nogen dårlig ide lige at slå på tråden dertil igen :ae: :ae:

 

helt enig, det lyder til Tullen måske har smerter :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg aftalt med Gudrun at vi får Tulle røngtenfotograferet ... Og det sker på onsdag ved vores lokale dyrlæge - som godt kender Gudrun - så de tager billederne og sender det hele til Gudrun :)

 

Lyder til en god plad :5up:

 

Spørgsmålet er så bare, om man ønsker at de billeder skal vise noget eller ej :hmm:

 

Krydser for at Tulle-tøsen snart er på top igen :ae: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder til en god plad :5up:

 

Spørgsmålet er så bare, om man ønsker at de billeder skal vise noget eller ej :hmm:

 

Krydser for at Tulle-tøsen snart er på top igen :ae: :ae:

 

Nej - jeg kan heller ikke helt finde ud af, hvad jeg egntlig ønsker her ...

 

Gudrun havde i øvrigt et andet spændende bud på, hvorfor Tulle pludselig gjorde udfald mod en fremmed hund: Tulles selvtillid er absolut blevet bedre over det sidste årstid ... Og hun blev givetvis smadder forskrækket, da labben passerede - og det er sådan en ting Tulle tidligere ville ha vendt indad - og nu reagerer hun altså udad - så det at hun gør og hopper frem til den fremmede hund, kan også have at gøre med hendes øgede selvtillid ... måske ...

MEN det fysiske skal selvfølgelig udreddes uanset ... for jeg fornemmer, at hun ikke er på toppen ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...