Hop til indhold

At sluge kameler .................


a9
 Share

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak for interessen :kys:

 

Tøsen fik tapen af i morges :-D og so far so good :cool:

 

Har desværre ingen nye billeder :genert: men der er ikke den store ændring i forhold til de sidste billeder ;-)

 

 

Hvad siger det dovne ører til det?

 

 

Det skal du ikke takke for, jeg kan jo blive nødt til at følge med i hvordan du mishandler jackis ører til at blive schæfer ører :-P:lol:

 

 

Jeg så den sødeste lille schæfer hvalp i dag, helt blød og pjusket :lun: Dens ene ører var også dovent, men det var fordi den snart skal skifte tænder sagde damen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad siger det dovne ører til det?

 

 

Det skal du ikke takke for, jeg kan jo blive nødt til at følge med i hvordan du mishandler jackis ører til at blive schæfer ører :-P:lol:

 

 

Jeg så den sødeste lille schæfer hvalp i dag, helt blød og pjusket :lun: Dens ene ører var også dovent, men det var fordi den snart skal skifte tænder sagde damen :-D

 

Så langt stritter det :lun: men ind i mellem sidder det ikke så langt oppe på hovedet som det højre, hvis du forstår :genert:

 

Det er faktisk lidt vildt, måske er der alligevel schæfer i tøsen :shock::confused: :blink: Ikke alene er hun nu ved at have stritører, hun har på det seneste udviklet en gedigen bold glæde :shock::cool::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så langt stritter det :lun: men ind i mellem sidder det ikke så langt oppe på hovedet som det højre, hvis du forstår :genert:

 

Det er faktisk lidt vildt, måske er der alligevel schæfer i tøsen :shock::confused: :blink: Ikke alene er hun nu ved at have stritører, hun har på det seneste udviklet en gedigen bold glæde :shock::cool::mrgreen:

 

 

Monstro A9 er en glad pige nu?

 

Jeg glæder mig helt vildt til at se øre billeder OG boldbilleder :engel::engel::engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Monstro A9 er en glad pige nu?

 

A9 har HEEEELE tiden været glad for Jacki-tøsen :lun: Ører og bolde har ingen indflydelse derpå :engel: men det bliver da rart ikke de næste 20-30-40 år :oops: altså resten af tøsens levetid :engel: ikke at skulle forklare at hun altså er ren schæfer :lun:

 

Jeg glæder mig helt vildt til at se øre billeder OG boldbilleder :engel::engel::engel::engel:

 

Beskeden som altid, hva :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor fint at ørerne sidder oppe og lidt sødt at det dovne øre kravler liiidt længere ned hvis det kan snige sig til det. :lol:

 

Jeg glæder mig også til Jacki-billeder og tillykke forresten med at hun har opdaget at hun er lige så bold-gal som andre schæfere. :mrgreen: Er det bolde alene der er bedst så eller dem på snor?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor fint at ørerne sidder oppe og lidt sødt at det dovne øre kravler liiidt længere ned hvis det kan snige sig til det. :lol:

 

Jeg glæder mig også til Jacki-billeder og tillykke forresten med at hun har opdaget at hun er lige så bold-gal som andre schæfere. :mrgreen: Er det bolde alene der er bedst så eller dem på snor?

 

Takker :kys:

 

Jacki synes absolut bedst om de bolde der er med snor og moar i enden af snoren :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...