Hop til indhold

At sluge kameler .................


a9
 Share

Recommended Posts

................ eller æde mine ord er ikke noget, jeg er ret glad for at gøre :genert::engel: smagen bekommer mig ikke :badr: :blink: - men det er, hvad jeg har gjort :shock:

 

Jeg har fra starten sagt, at hvis Jackis ører kom op at stå, så var det fint, og hvis de ikke gjorde, var det også fint - det der er mellem ørerne, er uanset det samme, og det kan der ikke sættes en finger på :5up: Hun er rent ud sagt perfekt :cool::lun:

 

MEN - nu har jeg alligevel slugt kamelen / ædt mine ord og tapet hendes ører op :shock:

 

Hun er nu 6 mdr., så hvis de skal op at stå, skal det være nu, og da de på nuværende tidspunkt ikke har vist tegn på selv at ville stå (mere end maks. 2 min. ad gangen), så skal de have noget hjælp :???:

 

Projekt "Ører Rejsning" gik i gang i mandags, og i går morges afsluttede 1. etape, resultatet efter 4½ døgn er slående :shock: eller burde jeg sige stående :hmm: Nu er 2. etape påbegyndt, og får lov til at sidde så længe Jacki bestemmer ;-) Om der skal flere etaper til, vil tiden vise :neutral:

 

Jeg er klar over, at ikke alle vil være enige eller vil finde forståelse for min beslutning, men det kan jeg leve med :blink: og så længe Jacki ikke er (synderligt) generet af projektet, så har jeg ingen problemer, viste hun stor uvilje, og var hun meget generet, ville jeg afbryde projektet, men som sagen er, fortsætter jeg.

 

Til reference indsætter jeg : 1 foto af Jacki før Projekt "Ører Rejsning" blev sat i værk, 1 foto taget i formiddags, 1 foto af Jacki med "stativet" og 1 foto af en ca. 1 år gammel tæve med dobbelt flap ører.

Jacki med flapører.JPG

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:5up: :5up: :5up: :5up: :5up:

 

Det er bare det bare den bedste nyhed længe :blink:

(men jeg har vist heller ikke lagt skjul på, at jeg syntes at du skulle hjælpe de ører op :rolleyes:)

 

Og ja resultatet for de par dage det taler vist for sig selv... hold da k*ft - det er jo en helt anden hund... Hun har altid været så sød og det hele, men har lige manglet de oprejste ører - og de klæder hende godt nok :5up: :blink:

 

Så "thumbs up" for din beslutning :5up: :5up: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså at "nuldreriet" ikke har virket er da fordi jeg ikke har hjulpet til som jeg ellers tilbød :engel::mrgreen:

 

Jeg har fuld forståelse for at du gerne vil have de ører op at stå og så længe der ikke bliver skåret i dem og hun ikke er voldsomt generet, så kan jeg altså ikke have de store skrupler ved det. Så "go for it" fra min side :5up: :mrgreen:

 

Dog må jeg altså lige sige, at tæven med hængeørerne, hun er da bare for nuser :lun: Jeg synes at hun ser kær ud :oops:

 

 

Bortset fra det, hvad f*** har du gjort af lille Jacki??? :shock: Hvor gammel er hun efterhånden? Burde hun allerede være så stor? :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Tror du at det er tæven med flapørerne der har spist hende??? :shock::shock:

 

Tror faktisk, at jeg har fundet min baby vaps :lun: Hun har bare i ført sig forklædning :???: den sidste halve til hele time har jeg nemlig rendt i hælene på hende for at redde diverse julepynt og mine sko :mad::roll:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror faktisk, at jeg har fundet min baby vaps :lun: Hun har bare i ført sig forklædning :???: den sidste halve til hele time har jeg nemlig rendt i hælene på hende for at redde diverse julepynt og mine sko :mad::roll:;-)

 

Hæ, så er jeg da mere smart end dig!!! Jeg venter nemlig med at pynte til næste år, jeg HAR regnet ud at det vil blive for dyrt at skulle købe nyt til næste år :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

hold da op hun bliver da tapet op:blink::blink::blink:

 

tænkte nok der var noget med de ører siden hund på billederne stadig havde hængeører de ser nemlig ikke ud til at ville rejse sig selv øv

 

men hold da op det pyntede på tøsen og få dem op og stå det gik ski stærkt og ser bramgodt ud:5up::mums::blink::klovn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg synes nu hun er sød med eller uden stånde ører :-) Jeg ville ikke have gjort noget ud af det, hvis det var min hund ;-)

 

Men som Linda siger; så længe hunden ikke lider overlast eller er genereret af det, kan det ikke bringe mit pis i kog... Om som du også selv siger, a9, så længe det "mellem ørerne" ikke tager skade, er det jo et eller andet sted ligegyldigt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså med chance for at blive meget udskældt så syntes jeg det er lidt noget pjat :-)

 

Og kan faktisk bedst lide hende med hængeører :5up:

 

Men når det er sagt er jeg slet ikke i tvivl om at hun ikke har lidt noget overlast så jeg er ikke forarget på den måde, griner bare lidt for mig selv fori det er skørt :-D:mrgreen:

 

Selvfølgelig er det lidt noget pjat ;-) og total overfladisk :???::oops: men race standarden er nu engang stritører, såe ......... man forventer ligesom, at en schæfer har stritører :neutral: lidt ligesom pletter og dalmatiner hører sammen, en dalmatiner uden pletter vil heller ikke helt være det samme :shock:;-)

 

Personligt synes jeg hun er absolut smukkest med stritører, hendes øjne og aftegninger i hovedet kommer langt mere til sin ret :lun: :lun:

 

Jeg synes, hun er super nuttet med flapører NU :lun: men på sigt synes jeg, det ser noller ud :genert: og det var rent faktisk fotoet af den voksne tæve med flapører, der fik mig til at tage den endelige beslutning om at gøre forsøget :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæ, så er jeg da mere smart end dig!!! Jeg venter nemlig med at pynte til næste år, jeg HAR regnet ud at det vil blive for dyrt at skulle købe nyt til næste år :blink: :mrgreen:

 

Overvejede at gøre det samme :blink: men synes så alligevel at det ligesom hører årstiden til :hmm:

 

Men jeg er MEGET spændt på, hvad hun siger til et juletræ :shock: :shock: og hvordan min mors fine julepynt tager vores invasion i julen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Bortset fra det, hvad f*** har du gjort af lille Jacki??? :shock: Hvor gammel er hun efterhånden? Burde hun allerede være så stor? :megaked:

 

Jeg vil gerne hoppe på den der :shock: for hun ser jo helt voksen ud, og hvis hun er ved at være voksen, så må jeg jo indse at min Karla også er, og hun er da stadig en lille bitte hvalp i mit hoved....

 

Men hun er jo kun halvanden uge yngre en Jacki

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne hoppe på den der :shock: for hun ser jo helt voksen ud, og hvis hun er ved at være voksen, så må jeg jo indse at min Karla også er, og hun er da stadig en lille bitte hvalp i mit hoved....

 

Men hun er jo kun halvanden uge yngre en Jacki

 

Jacki er osse kun en lille bitte hundehvalp i mit hoved :genert: men faktisk blev hun jo ½ år den 1. dec :shock: så teknisk set er hun vel unghund nu :hmm: :megaked:

 

Har ikke haft hende på vægten længe, men mon ikke hun vejer på den anden side af 25 kg :shock: :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jacki er osse kun en lille bitte hundehvalp i mit hoved :genert: men faktisk blev hun jo ½ år den 1. dec :shock: så teknisk set er hun vel unghund nu :hmm: :megaked:

 

Har ikke haft hende på vægten længe, men mon ikke hun vejer på den anden side af 25 kg :shock: :shock:

 

Karla bliver et halvt år d 10. dec.... :shock: så ja unghund ikke hvalp.... det bliver svært at sige :mrgreen: Her holder vægten sig dog stadig under de 8 kg :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig er det lidt noget pjat ;-) og total overfladisk :???::oops: men race standarden er nu engang stritører, såe ......... man forventer ligesom, at en schæfer har stritører :neutral: lidt ligesom pletter og dalmatiner hører sammen, en dalmatiner uden pletter vil heller ikke helt være det samme :shock:;-)

 

Personligt synes jeg hun er absolut smukkest med stritører, hendes øjne og aftegninger i hovedet kommer langt mere til sin ret :lun: :lun:

 

Jeg synes, hun er super nuttet med flapører NU :lun: men på sigt synes jeg, det ser noller ud :genert:og det var rent faktisk fotoet af den voksne tæve med flapører, der fik mig til at tage den endelige beslutning om at gøre forsøget :neutral:

 

Årh, det er da ikke fair, den er da vildt nuser :lun: Jeg synes at det giver den et nuttet udtryk :-D

 

Men jeg kan godt forstå at Jacki skal have stritører :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jacki er osse kun en lille bitte hundehvalp i mit hoved :genert: men faktisk blev hun jo ½ år den 1. dec :shock: så teknisk set er hun vel unghund nu :hmm: :megaked:

 

Har ikke haft hende på vægten længe, men mon ikke hun vejer på den anden side af 25 kg :shock: :shock:[/quote]

 

 

jaa hun ser også noget større ud end min bette pige hun vejer nogle kg under 25 kg

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg må også tilstå, at jeg slutter mig til mindretallet her :oops: Jeg synes nemlig hun bare er foooor kær på knæk-ører-billedet :lun: Hvis det havde været mig, havde jeg beholdt hende så'n :oops:

 

Men kan på den anden side godt følge dig i stritørerne :mrgreen: Og de får hende også til at se meget mere voksen ud :mrgreen: Og flot, det er hun nu :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes du har gjort det helt rigtige :5up:

 

Hun ser meget mere kvik og intelligent ud med rejste øre - og langt langsommere og tumbet ud med flapørene.

 

Klart hun er den samme hund - men det giver en gevaldig forskel på hele hendes udstråling :-D

 

Jeg er sikker på at hvis du fortsat skal bruge hende til prøver, så har du allerede nu sørget for ekstra point idet stritørene ser meget mere frejdige ud end flapørene :5up:

 

Fortsat god arbejdslyst med ørene :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...