Gæst Sofus123 Skrevet December 8, 2008 Rapporter Share Skrevet December 8, 2008 Hej allesammen:-) Tænkte at jeg lige ville sige pænt goddag, når jeg nu har meldt mig ind her på siden. Jeg har igennem længere tid læst mange af jeres gode historier herinde uden at være medlem, men nu skulle det være:-) Jeg er 23 år og bor sammen med min kæreste i et hus med en kæmpe have sammen med vores utrolig dejlige Golden retriever Sofus på lidt over et år. Han er min første hund, så jeg har ik rigtig noget at sammenligne med, men som enhver anden hundeejer vil sige, så er han jordens bedste hundemand:hjerte: Sofus og jeg (Kristina:blink:) siger altså hej til jer allesammen og vi glæder os til at høre en masse andre hundehistorier herinde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Hej med dig ! Og velkommen til ...pas på at du ikke bliver afhængig :blink: Og kan du SÅ smække nogle billeder op af hunden - vi vil seeeeee ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Hej:-) Og tak, kunne godt forestille mig, at jeg kunne få lang tid til at gå herinde:blink: Billeder af vidunderet er inde på min profil:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Han er godt nok lækker ! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Jeg takker:blink: Men var det ikke det jeg sagde? Hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Velkommen herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Tak tak:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissRiie Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Velkommen til. Golden retriever, er bar den dejligste race. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Hej og velkommen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Hej og velkommen til dig og skønne Sofus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Tak til jer begge to:vinken: Kan se at du, Jane, også har den dejlige golden:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Hejsa, og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Hej og velkommen til Skøn hund ham Sofus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Hej og velkommen til Skøn hund ham Sofus Hej og mange tak:-D For at være helt præcis så er han 1 år og 3 mdr. Kan se du også har en golden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Hehe der fik jeg da vist svaret på et spørgsmål, der ik var der! Men så ved I det:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Hejsa og velkommen til sød hund du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Velkommen til, Sofus ser rigtig dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Hehe der fik jeg da vist svaret på et spørgsmål, der ik var der! Men så ved I det:blink: Det er fordi jeg lige nåede at rette inden du quotede åbenbart :blink: Jeg opdagede at jeg havde overset at du i første indlæg skrev hvor gammel han var, derfor slettede jeg spørgsmålet igen Jep, jeg har også en, hun er 11 mdr. Hvor er din fra? Min er fra Newluck i Nykøbing Sjælland. Der er flere goldens herinde, T_Martinsen har også en, han er på nogenlunde samme alder som din Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Det er fordi jeg lige nåede at rette inden du quotede åbenbart :blink: Jeg opdagede at jeg havde overset at du i første indlæg skrev hvor gammel han var, derfor slettede jeg spørgsmålet igen Jep, jeg har også en, hun er 11 mdr. Hvor er din fra? Min er fra Newluck i Nykøbing Sjælland. Der er flere goldens herinde, T_Martinsen har også en, han er på nogenlunde samme alder som din Hehe nå så er jeg ik helt fra den:lol: Det er da bare nogle helt vildt gode billeder du har af din lille pige - er specielt vild med det hvor hun bider i en gren fra et æbletræ - så smukt! Vi har købt Sofus hos en privat familie i Grindsted i Jylland - husker stadig da jeg stod med ham i hænderne, da han kun var en uge gammel. Han er vokset en del siden:blink: Ja kan godt se at der er flere der har Goldens - det er kun godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Hehe nå så er jeg ik helt fra den:lol: Ik' helt nej :blink: Det er da bare nogle helt vildt gode billeder du har af din lille pige - er specielt vild med det hvor hun bider i en gren fra et æbletræ - så smukt! Tak :kys: Vi har købt Sofus hos en privat familie i Grindsted i Jylland - husker stadig da jeg stod med ham i hænderne, da han kun var en uge gammel. Han er vokset en del siden:blink: Ja for pokker, og det går STÆRKT!!! Han har da vokset sig smuk De ligner faktisk hinanden ham og Noomi :5up: Som min opdrætter sagde, da jeg havde set en golden på en hjemmeside som jeg var HELT sikker på måtte være i familie med Noomi uden åbenbart at være det (de lignede hinanden som to dråber vand) at så må det være fordi de avler nogle racetypiske goldens :blink: Og det kan hun jo have ret i Ja kan godt se at der er flere der har Goldens - det er kun godt! Ja, det er smadder hyggeligt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Ik' helt nej :blink: Tak :kys: Ja for pokker, og det går STÆRKT!!! Han har da vokset sig smuk De ligner faktisk hinanden ham og Noomi :5up: Som min opdrætter sagde, da jeg havde set en golden på en hjemmeside som jeg var HELT sikker på måtte være i familie med Noomi uden åbenbart at være det (de lignede hinanden som to dråber vand) at så må det være fordi de avler nogle racetypiske goldens :blink: Og det kan hun jo have ret i Ja, det er smadder hyggeligt :5up: Hehe du er ikke ene om det der med at synes, at andre hunde ligner din - det har jeg også prøvet:blink: Det kan være helt vildt! Men nu er Sofus jo min første hund, så tænkte på om du ved hvor gamle, sådan ca., Goldens plejer at være før de får den der lange dejlige smukke pels på ryggen og maven? Sofus har nemlig "kun" fået sin løvemanke, som jeg kalder den med, og hans hale er også smuk fyldig. Men der er stadig folk der tror han er en gul labrador, fordi han ikke er så langhåret på ryggen. Men det er vel også forskelligt fra hund til hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Hehe du er ikke ene om det der med at synes, at andre hunde ligner din - det har jeg også prøvet:blink: Det kan være helt vildt! Men nu er Sofus jo min første hund, så tænkte på om du ved hvor gamle, sådan ca., Goldens plejer at være før de får den der lange dejlige smukke pels på ryggen og maven? Sofus har nemlig "kun" fået sin løvemanke, som jeg kalder den med, og hans hale er også smuk fyldig. Men der er stadig folk der tror han er en gul labrador, fordi han ikke er så langhåret på ryggen. Men det er vel også forskelligt fra hund til hund. Jeg ved det faktisk ikke Noomi er ganske vist ikke min første hund, men tilgengæld min første golden, så jeg bliver dig svar skyldig Hun bliver i øvrigt også antaget for at være en lys lab. så du er ikke alene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Jeg ved det faktisk ikke Noomi er ganske vist ikke min første hund, men tilgengæld min første golden, så jeg bliver dig svar skyldig Hun bliver i øvrigt også antaget for at være en lys lab. så du er ikke alene Okay, jamen man bliver jo kun klogere af at spørge:-) Men rart at vide, at der i det mindste ikke er noget i vejen med min skønne hundemand, selv om folk tror, han er en labrador. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Okay, jamen man bliver jo kun klogere af at spørge:-) Men rart at vide, at der i det mindste ikke er noget i vejen med min skønne hundemand, selv om folk tror, han er en labrador. I denne omgang blev du så ikke ret meget klogere, men et bud kan være omkring 2-års alderen, hvor de også får lidt mere fylde og sådan. Men jeg vil bestemt ikke lægge hovedet på blokken Måske der kommer andre som bedre kan svare? Jane f.eks. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts