Hop til indhold

billed tråd på opfordring


Gæst gadekryds
 Share

Recommended Posts

Gæst gadekryds

jeg er blevet opfordret til at lave en tråd med billeder af min dejlige hund det kan altså godt være svært for det jeg har flest billeder af er hans hale spids han har det nemlig med at flytte sig lige når jeg har trykket i skal være hjertelig velkommen til at smide jeres billeder her ind også for der er en ting vi allle har til fælles så er det at vi elsker billeder

kan man stå for disse øjne han vinder gang på gang med dem jeg er ovebevist om at han har fundet ud af at de kan bruges til at få sin vilje og til hans 3 års fødselsdag skulle han selvfølgelig have en gave han elsker at pakke ud dom i kan se

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

vi er også meget glade for ham kan jeg fortælle jer ville ikke af med ham for en mill. selv om han har været en mundfuld indtil vi var en tur forbi dr. dyr og fik taget hans "mandig hed" nøj han blev meget mere rolig og til at have med at gøre men men kom lige frem med jeres billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst gadekryds

jeg fik lige nogen gamle billeder af tysom de er fra 3 dage efter peter hentede ham og 5 dage før jeg så ham 1. gang er det noget at sige til at peter faldt pladask for denne lille prop

Billede 200.jpg

Billede 197.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg fik lige nogen gamle billeder af tysom de er fra 3 dage efter peter hentede ham og 5 dage før jeg så ham 1. gang er det noget at sige til at peter faldt pladask for denne lille prop

 

aj jeg sidder og bliver helt nyforelsket i min hund så i får lige et par billeder mere

dem havde jeg helt overset :lun:

Han er totalt lækker som lille vpas da, ja kan sagtens forstå i faldt for det store drog :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...