Hop til indhold

Gåtur på søndag d. 14. (Sjælland!)


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Vi kom i den anden tråd (Gåtur i Geel Skov) til at snakke om, om vi skulle tage ud og gå en tur på søndag d. 14.

 

Nogle der er friske, og hvor på Sjælland skal turen gå hen??? FOX foreslog Ishøj Strand??? Nogle der er med på den, eller der har andre bud...

 

Jeg er på med Ling og lånehund Zica :blink:

 

Kom frisk, kom frejdig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi kom i den anden tråd (Gåtur i Geel Skov) til at snakke om, om vi skulle tage ud og gå en tur på søndag d. 14.

 

Nogle der er friske, og hvor på Sjælland skal turen gå hen??? FOX foreslog Ishøj Strand??? Nogle der er med på den, eller der har andre bud...

 

Jeg er på med Ling og lånehund Zica :blink:

 

Kom frisk, kom frejdig :blink:

 

Pelle og jeg er med på en tur til Ishøj eller andet sted som ikke er lige så langt væk som Geel skov. Der er noget julebagning som skal nås, nemlig..

 

Tidspunkt?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg skal nok tage kaffe med. (hvis jeg når det er der også en ny omgang klejner med :blink:)

 

Jeg kom lige i tanke om, at der er vejarbejde på Skovvej, men når i er på Skovvej skal i bare dreje til højre ad Tranegilde Strandvej og venstre ad Birkevej, venstre ad Strandvangen og så til højre så er i igen på Skovvej, lyder besværligt men er nemt :blink:

 

Og Susi - jeg skal nok lige sende mit mobilnr til dig - Nollike har det også hvis noget går galt. Ses i morgen tidlig:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...