Hop til indhold

Forslag til en lille jule konkurrence


Administrator
 Share

Recommended Posts

IKKE noget med afstemning, hvor vi skal stemme på hinanden..

Det fører bare til sammenspisthed og man stemmer på vennerne..

 

Hvad med en slags quiz, hvor vi får et nyt spørgsmål hver dag ---på forskellige tidspunkter for ikke at tilgodese nogen... Og så gælder det om at finde svaret først.

Det må meget gerne være rigtig svære spørgsmål om hunde, ---for vi har jo allesammen nettet til at hjælpe os..

 

For en sikkerheds skyld må man hellere sige, at både det "autoriserede" svar fra dem, der laver quizzen og de svar vi kommer med, skal kunne dokumenteres -evt. ved et link til en sagkyndig website..

 

Hvis der er gevinster kunne der enten være en lille gevinst hver dag, eller man kunne give points til de 5 første rigtige svar hver dag( 5-4-3-2-1 points), -og tælle op efter f.eks. en uge -eller 24 dage--- hvem der er vinderen. n030.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller måske en..."Hvilken-hund-er-dette"...et billede hver dag i 15 dage hvor man kun ser lidt af hunden.

 

Alle rigtige gæt/svar giver 2 point og den der til sidst har flest point vinder.

 

Hvad syntes i om den løsning?

 

Jeg kan godt forstå du ikke har lyst til en afstemning på hinanden, men jeg tror også det kan give livlig debat/disskution om hvor vidt et svar er rigtigt eller ej - ved godt det er et debat forum..meeen alligevel ;-)

 

Andre forslag :?:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller måske en..."Hvilken-hund-er-dette"...et billede hver dag i 15 dage hvor man kun ser lidt af hunden.

 

Alle rigtige gæt/svar giver 2 point og den der til sidst har flest point vinder.

 

Hvad syntes i om den løsning?

 

Jeg kan godt forstå du ikke har lyst til en afstemning på hinanden, men jeg tror også det kan give livlig debat/disskution om hvor vidt et svar er rigtigt eller ej - ved godt det er et debat forum..meeen alligevel ;-)

 

Andre forslag :?:

 

Det var faktisk også det jeg ville have sagt! Skal selvfølgelig være sikkert at det er en raceren hund og så videre.. Men det kunne være kanon sjovt med sådan en konkurrence!

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg vil nok foretrække noget der ikke er tidskrævende, jeg bruger rigeligt tid foran computeren i forvejen :wink:

Den med at gætte et udskåret billede af en race lyder hyggelig, for så kan man selv bestemme hvor meget tid man gider bruge på at lede i bøger/på nettet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...