Gæst Dogue1 Skrevet December 15, 2008 Rapporter Share Skrevet December 15, 2008 Nu har jeg endelig fået optaget lidt med Lexus, luna og Baloo på min mobi. Men jeg kan ikke finde en converter der virker så jeg kan få det på hf:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Hvad hedder din fil? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Hvad hedder din fil? Jeg har 2 kopier den ene er .3gp den anden er en .mp4 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 http://www.download.com/Free-Mp3-Wma-Converter/3000-2140_4-10442362.html Den her er gratis. Kender den ikke, men den ser ud til at kunne en del. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 http://www.download.com/Free-Mp3-Wma-Converter/3000-2140_4-10442362.html Den her er gratis. Kender den ikke, men den ser ud til at kunne en del. Takker. Men den kan ikke convertere denne type fil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Nu har jeg endelig fået optaget lidt med Lexus, luna og Baloo på min mobi. Men jeg kan ikke finde en converter der virker så jeg kan få det på hf:megaked: Hvilke mærke af mobil har du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Hvilke mærke af mobil har du? Nokia 6500 classic Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Nokia 6500 classic Vender lige tilbage om lidt. Skulle sige fra min chef at du skulle prøve denne http://www.dvdxcopy-software.com/xilisoft-3gp-video-converter/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Dogue1 Er nysgerrig. Fik du det til at virke ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 ellers kan du uplaode det fil format på youtupe men skynd dig, vi venter med spændning... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Tja Aslan fik den converteret til en avi, men der er ikke mere end 9-10 sec.. såååå..... Jeg har en andet camera jeg vil tage med næste gang, det kan lidt mere end mobilen. Her er filen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Tja Aslan fik den converteret til en avi, men der er ikke mere end 9-10 sec.. såååå..... Jeg har en andet camera jeg vil tage med næste gang, det kan lidt mere end mobilen. Her er filen Jeg kan intet se... Det hele er sort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Jeg kan intet se... Det hele er sort Den kan åbnes med media player, hvis du trykker på original størrelse.avi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Den kan åbnes med media player, hvis du trykker på original størrelse.avi Næh, den vil ikke aflæse Men nu installerede jeg et eller andet divx, som den blev ved med at tilbyde her i tråden (jeg er jo totalt panisk overfor virus, så lukkede det bare ned først) og nu kunne jeg så godt se den... Ikke den bedste kvalitet, men kunne da se hvem der var Lexus og hvem der var Luna - og derved se, hvem der var Baloo Men ikke andet end at han var gylden Mn selvom det ikke var den bedste kvalitet, så så det ud til at de hyggede sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret December 22, 2008 Rapporter Share Besvaret December 22, 2008 Ved jeg desværre ikke så meget om.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts