Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Netmusen kom ud af sit mussehul :-)

Featured Replies

Besvaret

Jeg vil lige sige pænt god dag til jer alle sammen. Jeg er "til flytter" fra jubii.

Jeg blev træt af jubii bla. pga. tonen og man skulle være heldig, hvis man ikke blev smidt af. :evil:

Jeg er en kedelig almindelig kvinde på 32 år, der stort set altid er i godt humør, og fyldt med humor. Jeg er født i Østjylland og har boet der en del år, men da jeg mødte min mand valgte jeg at flytte ned til ham. Vi bor i Sønderjylland nær Vejen, hvor jeg går og hygger mig med min mand med at sætte vores hus i stand. Til daglig er jeg studerende indenfor sunhedssektoren. Min mand arbejder som eksport chauffør. Vi har en dejlig rottweiler Basse på et år. Da vi fik ham var han meget tynd og sky pga. den mishandling han har fået. Vi har heldigvis fået ham fedet op og virker til at trives og fare ikke sammen mere, bare du siger bøh. Han elsker børn og nyder at lege med vores datter på 8 år. Er vores datter ikke hjemme, går Basse og leder efter hende, hvilket vi syntes er sødt :-)

Besvaret

Hej og velkommen til :vinken: Der er flere med rotter herinde :lun: og billeder er et MUST!!! :blink: :engel: Håber at du bliver glad for at være her :-D

Besvaret

velkommen til:vinken:

At beskrive dig som kedelig er sikkert ikke sandt :-D du lyder som en glad og aktiv person, og måtte altså smile da du beskrev, at jeres vuffer leder efter jeres pige, når hun ikke er hjemme, for det gør vores også, når min bonus datter på 6 er hos sin mor så ligger han sig tit foran døren til hendes værelse og han bliver super glad når hun kommer hjem...

Besvaret

Velkommen til! :vinken:

Her skal du nok komme til at trives. Tonen er generelt meget positiv, og her er masser af venlige mennesker til at give gode råd. Jeg er selv relativt ny, og har kun positive oplevelser herinde fra. :-D

Vil også gerne se billeder... :engel:

Besvaret

Velkommen :vinken:

HF har vist sig et glimrende og stærkt vanedannende eksil for en masse flygtninge fra Jubii, se f.eks. her

Besvaret

Velkommen til :-D

Dette er et dejligt forum hvor alle mennesker er søde og venlige, og hvor det er tilladt at stille de "dumme" spørgsmål, så jeg håber, at du vil nyde at være her :-D

Besvaret

Velkommen til ! Og som sagt - billeder billeder billeder...vi vil se basse :engel:

Besvaret

Takker for velkomsten. :-)

Der skal nok komme flere billeder af Basse. :-)