Hop til indhold

Formel 1 labrador driver ejer til vanvid med trækken i snor


Labrador999
 Share

Recommended Posts

Hej med jer alle :)
Min mor bor alene sammen med vores 7-årige familiehund Marley. Efter min søster og jeg flyttede hjemmefra har det været hårdt for min mor at gå ture med vores hund Marley, da han trækker meget. Det driver hende nærmest til vanvid med hans trækken. 

Han er en stærk formel 1 labrador, og når ret skal være ret, arbejdede vi slet ikke nok med dette da han var hvalp.

Han er en super skøn hund indenfor, men udenfor tager han fuldstændig kontrollen, og han er praktisk talt ligeglad med os, og vil knap lytte til os, og hvis han endelig gør, er det kun i få sekunder. 

Er der nogle af jer som har råd til hvad vi kan gøre, hvad har virket for jer? 

pft.

Anders

 

PS: han er vild med mad (selvfølgelig), men når vi er udenfor er han ret ligeglad med godbider, han finder opdagelsen og gåturen langt mere interessant end eventuelle godbider. 

Han er ikke kastreret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Afsted til hundetræning.
Det er aldrig for sent.
Lad ham ikke få succes med at trække, stå stille og lad være med at følge ham. Start evt med at træne det inde. Men afsted til hundetræning.
Hjemme kan I træne kontakt øvelser, se evt Siri renee jungersen på youtube. Kontakt og ro, det er to uhyre vigtige ting at træne og heldigvis så er labradors nemme at træne.
F1 har kun noget med stamtavlen og evt jagtdrive at gøre, så træn den sluk knap og lad ham bruge hjernen fremfor at slå den fra.
 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...