Hop til indhold

Stasia som kalenderhund

Gæst Zarina
 Share

Recommended Posts

Jeg får hvert år lavet en kalender med årets bedste billeder af Stasia. Det er nemt selv at uploade billederne hos www.mittrykkeri.dk, og så får man den kort efter med posten. :5up:

Her er årets høst :mrgreen:

Kopiaf1Januar.jpg

Kopiaf2Februar.jpg

Kopiaf3Marts.jpg

Kopiaf4April.jpg

Kopiaf5maj.jpg

Kopiaf6Juni.jpg

Kopiaf7Juli.jpg

Kopiaf8August.jpg

Kopiaf9September.jpg

Kopiaf10Oktober.jpg

Kopiaf11November.jpg

Kopiaf12December.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ohhj, nogle dejlige billeder du har fået taget af Tøsen :hjerte:

Må indrømme at jeg især er virkelig, virkelig vild med billedet, hvor hun står på en træstub, mellem en masse træstubber - hun ser bare så dejlig ud og synes det er helt vildt flot :lun:

Det var også en dejlig tur i Fredensborg Slotspark. Der vokser kødboller på træstubbene :ivrig:

Alle billederne er skønne, men jeg blev særlig blød om hjertet af nr. 3, hvor man kan se hendes lille undebid. :lun:

Ja, godt at hunde ikke skal have bøjle på tænderne :lol:

Nawra hun er bare for kær :lun:, men hold da op nogle pløkker den bette dame dog har på billedet med grenen :shock:

Man er vel en dræberhund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for komplimenterne!!! :-D

Det er tredje (eller fjerde? :hmm:) år, jeg får lavet kalenderen, og den er et julegavehit hos "bedsteforældrene" (så kan de jo også se, at det var rigtig godt, at de gav mig et nyt digitalkamera i fødselsdagsgave!).

Billedet i himmelsengen er taget på Fuglsang Slot, hvor vi indimellem har mulighed for at "residere". :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites