Gæst Zarina Skrevet December 22, 2008 Rapporter Share Skrevet December 22, 2008 Jeg får hvert år lavet en kalender med årets bedste billeder af Stasia. Det er nemt selv at uploade billederne hos www.mittrykkeri.dk, og så får man den kort efter med posten. :5up: Her er årets høst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 22, 2008 Rapporter Share Besvaret December 22, 2008 Ohhj, nogle dejlige billeder du har fået taget af Tøsen :hjerte: Må indrømme at jeg især er virkelig, virkelig vild med billedet, hvor hun står på en træstub, mellem en masse træstubber - hun ser bare så dejlig ud og synes det er helt vildt flot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 22, 2008 Rapporter Share Besvaret December 22, 2008 Alle billederne er skønne, men jeg blev særlig blød om hjertet af nr. 3, hvor man kan se hendes lille undebid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 22, 2008 Rapporter Share Besvaret December 22, 2008 Nawra hun er bare for kær , men hold da op nogle pløkker den bette dame dog har på billedet med grenen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret December 22, 2008 Rapporter Share Besvaret December 22, 2008 Ohhj, nogle dejlige billeder du har fået taget af Tøsen :hjerte: Må indrømme at jeg især er virkelig, virkelig vild med billedet, hvor hun står på en træstub, mellem en masse træstubber - hun ser bare så dejlig ud og synes det er helt vildt flot Det var også en dejlig tur i Fredensborg Slotspark. Der vokser kødboller på træstubbene Alle billederne er skønne, men jeg blev særlig blød om hjertet af nr. 3, hvor man kan se hendes lille undebid. Ja, godt at hunde ikke skal have bøjle på tænderne Nawra hun er bare for kær , men hold da op nogle pløkker den bette dame dog har på billedet med grenen Man er vel en dræberhund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Det var også en dejlig tur i Fredensborg Slotspark. Der vokser kødboller på træstubbene Hun må have følt, at hun var i paradis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Wee tak for billederne Jeg synes hun er så smuk at se på Kan godt lide billedet med lille Stasia i den store seng Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Dejlige billeder! - og tusind tak for linket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Gud, hvor er hun dog yndig Jeg kan især godt lide billede nr. 3 og 12 (må det jo være, det er i hvert fald det sidste ) Hun er rigtig god på nærbilleder, hun har et skønt ansigt :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Dejlige billeder Jeg er vild med sengebilleder Og tusind tak for ideen, jeg skal bare lige have fyldt januar og februar ud Meeeeeeeeeeeen det skulle nu ikke blive et probelm :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Tak for komplimenterne!!! Det er tredje (eller fjerde? :hmm:) år, jeg får lavet kalenderen, og den er et julegavehit hos "bedsteforældrene" (så kan de jo også se, at det var rigtig godt, at de gav mig et nyt digitalkamera i fødselsdagsgave!). Billedet i himmelsengen er taget på Fuglsang Slot, hvor vi indimellem har mulighed for at "residere". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Hvad koster en kalender egentlig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 ^Det afhænger af hvor mange, du har tænkt dig at begave! Priserne ses her: http://mittrykkeri.dk/Prices.aspx?productid=1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Så har jeg også bestilt en kalender! Én til mig selv og én til min mor. De når jo nok først at komme i starten af januar, men det går også nok... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Jeg håber, at I bliver ligeså glad for jeres, som vi er for vores. Her er den det første, nye gæster kaster sig over :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts