Hop til indhold

Jule billeder


Aslan
 Share

Recommended Posts

Gæst deluxious
her er lidt:

 

Gryn, jeg tænkte sådan på dig og Groa juleaften fordi den blev tilbragt med en puddle på skødet det meste af tiden - he he.

Min onkel og tante har nemlig sådan en, og dens kærlighed faldt åbenbart på mig den aften. I øvrigt en meeeget stolt puddle, for den havde fået en ny piv-giraf, som bare var toppen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gryn, jeg tænkte sådan på dig og Groa juleaften fordi den blev tilbragt med en puddle på skødet det meste af tiden - he he.

Min onkel og tante har nemlig sådan en, og dens kærlighed faldt åbenbart på mig den aften. I øvrigt en meeeget stolt puddle, for den havde fået en ny piv-giraf, som bare var toppen :5up:

 

Har du så ikke billeder af den? Hvilken størrelse er det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved godt at hver ejer syntes de har den dejligste og flotteste hund......

 

 

Men se lige heeeeeeeeeeeer :lun:

 

 

Underligt hvordan den hund gang på gang overrasker mig med dens vidunderlighed :lun:

 

 

 

Det andet sidste.........i skal ikke tro vores hund er grådig og skal have tante nannas ben også :pift:

 

Og det sidste er ikke helt genialt, men han er en dejlig jule hund alligevel :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

her er lidt:

 

Nåååååååårrrhhhh Groagavtyv kan selv pakke op :cool:

 

Her er min Nura og jeg juleaften...:hjerte::hjerte:

 

(hvor hun i oevrigt opfoerte sig saa eksemplarisk at jeg daarligt kunne genkende hende)

 

Ih hvor er du køn (nej jeg ligger ikke an på dig :mrgreen: )

 

Det er hårdt at holde juleaften og dagen derpå hvor vi helst ikke gider stå op..........

 

Hahahahha genial hund :blink:

 

 

 

 

 

 

Dejlige billeder i har postet :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
Har du så ikke billeder af den? Hvilken størrelse er det?

 

 

Den var sådan god rullepøse-størrelse, hehe.

Ej, sådan...mellem-agtig..lidt som en beagle måske ?

Men har ingen billeder nu og her - med ved min far tog billeder, jeg må lige se næste gang jeg kommer hjem til ham :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder alle sammen!!! Og godt gået Gryn - det er jo ikke nemt at tage billeder af en sort hund :5up:

 

Stasia havde en dejlig og indbringende aften, det blev til 2 bamser (et pindsvin og en skildpadde), et Nina Ottosson spil og to små hundepølser (pakket ind hver for sig). :mrgreen: Til middag fik hun flæskesteg og Eaglepack i skøn blandning, og hun gik også fint med rundt om juletræet!

 

Her sidder hun parat foran træet:

KopiafSNV12694.jpg

 

Her snakker hun med min far: "Skal vi se at finde en pakke til Stasia?"

KopiafSNV12704.jpg

 

Jamen det skal vi da!

KopiafSNV12696.jpg

 

Senere fik hun et Nina Ottosson spil, der selvfølgelig var forberedt med godbidder.

KopiafSNV12728.jpg

 

Og så var der en meget træt lille hund.

KopiafSNV12731.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder alle sammen!!! Og godt gået Gryn - det er jo ikke nemt at tage billeder af en sort hund :5up:

 

Stasia havde en dejlig og indbringende aften, det blev til 2 bamser (et pindsvin og en skildpadde), et Nina Ottosson spil og to små hundepølser (pakket ind hver for sig). :mrgreen: Til middag fik hun flæskesteg og Eaglepack i skøn blandning, og hun gik også fint med rundt om juletræet!

 

Her sidder hun parat foran træet:

KopiafSNV12694.jpg

 

Her snakker hun med min far: "Skal vi se at finde en pakke til Stasia?"

KopiafSNV12704.jpg

 

Jamen det skal vi da!

KopiafSNV12696.jpg

 

Senere fik hun et Nina Ottosson spil, der selvfølgelig var forberedt med godbidder.

KopiafSNV12728.jpg

 

Og så var der en meget træt lille hund.

KopiafSNV12731.jpg

 

Hun er altså vildt sød. jeg kan så godt det billede hvor hun er sammen med din fra :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved godt at hver ejer syntes de har den dejligste og flotteste hund......

 

 

Men se lige heeeeeeeeeeeer :lun:

 

 

Underligt hvordan den hund gang på gang overrasker mig med dens vidunderlighed :lun:

 

 

 

Det andet sidste.........i skal ikke tro vores hund er grådig og skal have tante nannas ben også :pift:

 

Og det sidste er ikke helt genialt, men han er en dejlig jule hund alligevel :blink:

 

Aslan er da dejlig, Godt du fik dit Juletræ :5up: kan se det stadig står op:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

I øvrigt en meeeget stolt puddle, for den havde fået en ny piv-giraf, som bare var toppen :5up:

 

Tyson fik også en piv-giraf, som han var helt vild med! Måske er det samme slags? :-D Desværre er pivet allerede gået i stykker :evil: - så jeg skal i dyrehandleren og bytte den i morgen.

 

Desværre fik jeg ikke taget nogle billeder, Tyson så ellers så sød ud, da han pakkede gaver op, han var meeeget koncentreret.

 

Men sikke nogle dejlige billeder I andre har taget. :lun: Vi MÅ da have Danmarks sødeste hunde herinde på HF. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst GyldenNala

Jeg har også lidt af min Nala.

 

Hun legede med mine forældres Jack Russel hele dagen, så hun var godt træt til sidst..

 

[ATTACH]4710[/ATTACH]

 

Her fik hun hendes første gave.. Og hun kunne helt selv pakke op.. :mrgreen:

 

[ATTACH]4711[/ATTACH]

 

Indeni var der et stort ben som der flittigt blev tygget i resten af aftenen..

 

[ATTACH]4712[/ATTACH]

 

Puha, det er hårdt at holde jul!

 

[ATTACH]4713[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...