Hop til indhold

Nye, gamle billeder af bassedrengen - og familie!


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Ved et rent tilfælde fandt jeg nogle gamle billeder på min fars com, af Azuro, hans søster Athena - eller også er det måske hans mor, men det tror jeg ikke - og hans onkel Bubbi :hjerte:

 

Så dem syntes jeg da lige, at jeg ville vise jer :blink:

 

Azuro er vel 3, 4 eller 5 måneder her :lun:

n1579265998_68757_2259.jpg

 

Åhr, det blik er da bare heller ikke til at stå for :lun:

n1579265998_68756_1948.jpg

 

Azuros søster er jeg ret så overbevist om, men det er længe siden. Men synes ikke hun er stor nok, til at være moren ;-)

n1579265998_68755_1646.jpg

 

Og her har vi så Bubbi, det store drøv :mrgreen: Azuros alt alt for dejlige onkel :hjerte:

n1579265998_68758_2562.jpg

 

Og så et lidt "nyere" billede, fra 2007 - altså, da han var 1 eller 2 år gammel

n1579265998_68759_2861.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, hvor er de gode, de nye gamle billeder og hæ hæ, hvor ser han bagklog ud som hvalp :lun::mrgreen:

 

Jeps, han så meget klogere ud som hvalp end som voksen :lol:

 

Som hvalp er det det der skeptiske, overbærende blik, som kameraholderen får - og som "voksen" kigger han op, som om han tænker: "Er det mon noget til mig der? Hva'? Er det en guffer?!"

 

Skøre hund :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh det hvalpebillede :hjerte::hjerte:. Jeg kan simpelthen ikke stå for hans overbærende blik til fotografen :-). Er han lille af en hanhund at være eller snyder billederne? Onkel Bubbi ser ud til at være en rigtig kraftkarl og syner meget kraftigere.

 

Når jeg sådan ser Berner billeder, så kommer jeg i tvivl om jeg ikke på et tidspunkt bliver nødt til at have Berner nr. 2 :lun:, nr. 3 og .....

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh det hvalpebillede :hjerte::hjerte:. Jeg kan simpelthen ikke stå for hans overbærende blik til fotografen :-). Er han lille af en hanhund at være eller snyder billederne? Onkel Bubbi ser ud til at være en rigtig kraftkarl og syner meget kraftigere.

 

Når jeg sådan ser Berner billeder, så kommer jeg i tvivl om jeg ikke på et tidspunkt bliver nødt til at have Berner nr. 2 :lun:, nr. 3 og .....

 

Altså, jeg synes jo selv han er ret stor, men jeg har ingen anelse om hvor høj han er, men han vejer vist en 50kg - men er laaangt fra sikker på hans vægt. Og ja, Bubbi han er en kraftkarl! Der er virkelig gods i den vovse :mrgreen: Nu er det flere år siden, at jeg har set ham og da var han faktisk ikke så forfærdelig høj i forhold til sin søster og niece, men han er KRAFTIGT meget kraftigt bygget.

 

Angående Azuros højde, så kan jeg sige, at jeg er 161cm høj, og så kan du selv prøve at regne forholdet ud i denne video :lol: Men jeg sniger mig hurtigt ud af rampelyset, så der kommer ikke rigtig noget godt at tage forhold til :lol:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh det hvalpebillede :hjerte::hjerte:. Jeg kan simpelthen ikke stå for hans overbærende blik til fotografen :-). Er han lille af en hanhund at være eller snyder billederne? Onkel Bubbi ser ud til at være en rigtig kraftkarl og syner meget kraftigere.

 

Når jeg sådan ser Berner billeder, så kommer jeg i tvivl om jeg ikke på et tidspunkt bliver nødt til at have Berner nr. 2 :lun:, nr. 3 og .....

 

Selvfølgelig skal du have Berner 2...mindst. Alle har mere end 1 Berner ad gangen og alle ser overbærende på os, når vi siger, at vi har det Berner vi skal have. Det er lidt den der; "Ja-ja, vi får se !", så belav dig på det...før du ser dig om har Bosley-drengen en lillesøster eller lillebror. Det lader til at være noget nær en naturlov :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg synes jo selv han er ret stor, men jeg har ingen anelse om hvor høj han er, men han vejer vist en 50kg - men er laaangt fra sikker på hans vægt. Og ja, Bubbi han er en kraftkarl! Der er virkelig gods i den vovse :mrgreen: Nu er det flere år siden, at jeg har set ham og da var han faktisk ikke så forfærdelig høj i forhold til sin søster og niece, men han er KRAFTIGT meget kraftigt bygget.

 

Pyt da også om han er stor eller ej, han er skøn som han er :!: Når jeg kigger på billederne i dit indlæg, så er det nok fordi du også har kraftkarlen med midt i det hele.

 

Kan du iøvrigt lade være med at uploade den film med Azuro i sneen....vi kan ikke tåle at se den :mrgreen:. Han er bare for sød:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig skal du have Berner 2...mindst. Alle har mere end 1 Berner ad gangen og alle ser overbærende på os, når vi siger, at vi har det Berner vi skal have. Det er lidt den der; "Ja-ja, vi får se !", så belav dig på det...før du ser dig om har Bosley-drengen en lillesøster eller lillebror. Det lader til at være noget nær en naturlov :mrgreen:

 

Tja vi må se... Vi kan også godt lide at rejse og så bliver det jo pludselig besværligt med mere end 1 stor hund. Men hvor bliver det hyggeligt med 1 stk Berner med i bjergene til sommer:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pyt da også om han er stor eller ej, han er skøn som han er :!: Når jeg kigger på billederne i dit indlæg, så er det nok fordi du også har kraftkarlen med midt i det hele.

 

Kan du iøvrigt lade være med at uploade den film med Azuro i sneen....vi kan ikke tåle at se den :mrgreen:. Han er bare for sød:hjerte:

 

Men, men men a050.gif Undskyld e025.gif

 

Men du har ret, han er skøøøøn :hjerte: Og ja, bubbi er ikke den bedste at sammenligne hans størrelse med :lol: Men han var daaajlig, det første han gør, når man kommer ind ad døren, er at kræve ejerskab af én :lun: Bumb, så sidder han der på ens fødder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men, men men a050.gif Undskyld e025.gif

 

Du er tilgivet for denne gang:evil::blink:.

 

Men ved du hvor mange gange den stump film har været spillet på min computer:?::?::?: Jeg stoppede med at tælle efter de 10 :lol:. Martin (min yngste) har flere gange kommet og spurgt om jeg ikke lige kunne finde den med snehunden igen, han kan slet ikke stå for den måde Azuro kurer derhenad med røven i vejret og forkroppen nede i sneen

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er tilgivet for denne gang:evil::blink:.

 

Men ved du hvor mange gange den stump film har været spillet på min computer:?::?::?: Jeg stoppede med at tælle efter de 10 :lol:. Martin (min yngste) har flere gange kommet og spurgt om jeg ikke lige kunne finde den med snehunden igen, han kan slet ikke stå for den måde Azuro kurer derhenad med røven i vejret og forkroppen nede i sneen

 

Åhhr, kan se din søn har det ligesom mig - den der kurring, altså :lun: Jeg var flad af grin, første gang jeg så ham gøre det :lol: To dage efter blev det så rigtig snevejr, uhhhm, det var lige sagen, syntes Azuro :lol: (undskyld de helt ekstreme dimensioner :oops: )

 

bernerazuro-albums-azuro-en-berner-sennen-picture53-mig-jeg-aeaeaeaelsker-sne.jpg

 

Jeg skulle næsten pralle overfor hans ejere, om at Azuro er blevet berømt og har fået "fanklub" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhr, kan se din søn har det ligesom mig - den der kurring, altså :lun: Jeg var flad af grin, første gang jeg så ham gøre det :lol: To dage efter blev det så rigtig snevejr, uhhhm, det var lige sagen, syntes Azuro :lol: (undskyld de helt ekstreme dimensioner :oops: )

 

Jeg skulle næsten pralle overfor hans ejere, om at Azuro er blevet berømt og har fået "fanklub" :mrgreen:

 

:lol::lol::lol:

Det er virkelig et billede som kalder smilet, grinet frem. Han ligner virkelig en der er kommet farende med fuld fart, styrtet og venter på at nogen kommer og hjælper ham op. Se bare udtrykket i øjet :lol:. I scenesat Berner stunt :mrgreen:. Ja han er da en kurring - den snebølle :klap2::klap2::klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...