Hop til indhold

At tro - kontra at vide


mariesvita
 Share

Recommended Posts

Nu er det jo sådan, at Vita altid ved, hvornår det er værd at tigge. En gang imellem kan der dog opstå et lille kiks.:engel:

 

Det triste er så, at jeg fangede det:blink:

 

Vita stiller sig op - tæt nok ved hendes godbidsskab til at eventuelle misforståelser ikke kan opstå - og kigger på mig:mums:

[ATTACH]4847[/ATTACH]

 

Men HOV der er jo en tallerken på bordet - og ingen der sidder og spiser. ERGO - alle de tobenede er færdige med at spise. Vita rykker ind!:5up:

[ATTACH]4848[/ATTACH]

 

Vita sitter meget pænt ved siden af bordet og vender hovedet diskret op mod tallerknen. Jeg er temmelig overbevist om, at Vita på det tidspunkt kunne både lugte og næsten smage det store stykke oksekød, hun mente, der måtte ligge på tallerknen. Så jeg må meget alvorligt meddele, at det bare er salat:rolleyes: :lol:

[ATTACH]4849[/ATTACH]

"Better luck next time Sherlock!":cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhr, stakkels Vita :ae:

 

Hun fortjener næsten et saftigt stykke oksebøf for den skuffelse - det må have været hårdt, at blive overfor for sådan et snydetricks :ae:

 

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, jeg vidste heller ikke hvad jeg skulle gøre - grine eller prompte flyve hen til hendes godbidder:-D

 

Jeg må indrømme at hun tog fusen på mig - så galt i byen er hun ikke gået før:lol: Men det blik der - det var virkelig seriøs tigning.:mrgreen:

 

Jeg tror, jeg kom til at udbryde "men mulle, det er jo bare salat..." :shock: Sådan ganske forvirret :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg vidste heller ikke hvad jeg skulle gøre - grine eller prompte flyve hen til hendes godbidder:-D

 

Jeg må indrømme at hun tog fusen på mig - så galt i byen er hun ikke gået før:lol: Men det blik der - det var virkelig seriøs tigning.:mrgreen:

 

Jeg tror, jeg kom til at udbryde "men mulle, det er jo bare salat..." :shock: Sådan ganske forvirret :blink:

 

Åhr, bette Vita :lol:

 

Monstro hun havde glemt, at hun har en lugtesans? :hmm:

 

Kan godt forstå hun tog fusen på dig, jeg ville også blive noget overrasket :lol: Du har undersøgt, at det ikke er fordi, hun rent faktisk godt kan lide salat? :hmm: :mums: Mødte engang en kat, der kunne lide bønner, så i mine øjne, er det da en åben mulighed :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhr, bette Vita :lol:

 

Monstro hun havde glemt, at hun har en lugtesans? :hmm:

 

Kan godt forstå hun tog fusen på dig, jeg ville også blive noget overrasket :lol: Du har undersøgt, at det ikke er fordi, hun rent faktisk godt kan lide salat? :hmm: :mums: Mødte engang en kat, der kunne lide bønner, så i mine øjne, er det da en åben mulighed :mrgreen:

Ja lille stakkels Vita.

 

Jeg tror slet ikke hun forventede, at der kunne ligge noget så trist og kedeligt på bordet.:lol: Alt hvad der kommer fra bordet og ned i hendes skål er jo lækker, lækker kød, som vi lige har spist det meste af.:mrgreen:

 

Nej - jeg havde absolut ikke overvejet at hun ville spise det.:mrgreen:

 

Hendes reaktion på grøntsager plejer at være - snuuuuuuuus, :neutral:, snuuuuuuus, :neutral:, evt. et lille diskret slik på det jeg nu forsøger at "sælge", hvorefter hun kigger meget afventende på mig "og hvornår kommer der så noget jeg kan spise...? Sådan rigtigt:mums:".

 

En dag havde Vita fanget en cherrytomat - hun så så sjov ud. Den var trillet fra mig og ned på gulvet.

Vita gik ganske forsigtigt hen og tog den i munden. Jeg kunne se, hvordan Vita bare lod den være der i munden uden at sætte tænderne i den:blink: Så jeg gik hen til hende og spurgte (lidt høflig var jeg;-) - jeg vidste jo ikke om den nu SKULLE spises:mrgreen:), om jeg måtte tage den. Sørme om cherrytomaten ikke kom uskadt ud, da jeg forsigtigt lirkede den ud. Vita lignede en, der var helt lettet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja lille stakkels Vita.

 

Jeg tror slet ikke hun forventede, at der kunne ligge noget så trist og kedeligt på bordet.:lol: Alt hvad der kommer fra bordet og ned i hendes skål er jo lækker, lækker kød, som vi lige har spist det meste af.:mrgreen:

 

Nej - jeg havde absolut ikke overvejet at hun ville spise det.:mrgreen:

 

Hendes reaktion på grøntsager plejer at være - snuuuuuuuus, :neutral:, snuuuuuuus, :neutral:, evt. et lille diskret slik på det jeg nu forsøger at "sælge", hvorefter hun kigger meget afventende på mig "og hvornår kommer der så noget jeg kan spise...? Sådan rigtigt:mums:".

 

En dag havde Vita fanget en cherrytomat - hun så så sjov ud. Den var trillet fra mig og ned på gulvet.

Vita gik ganske forsigtigt hen og tog den i munden. Jeg kunne se, hvordan Vita bare lod den være der i munden uden at sætte tænderne i den:blink: Så jeg gik hen til hende og spurgte (lidt høflig var jeg;-) - jeg vidste jo ikke om den nu SKULLE spises:mrgreen:), om jeg måtte tage den. Sørme om cherrytomaten ikke kom uskadt ud, da jeg forsigtigt lirkede den ud. Vita lignede en, der var helt lettet.

 

Haha, hvor er hun skør - på en super nuser kær måde :lun:

 

Kan lige forestille mig det, hvis jeg troede, at det var noget lækker og det så viste sig være en cherrytomat - jeg tror jeg ville se ud som Vita :mrgreen: Jep, jeg brødes mig ikke om dem :lol:

 

Og nu synes jeg da også bare at det er endnu mere uretfærdigt for Vita, at der ikke var noget oksekød på den tallerken :ae:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...